dinsdag 10 december 2013

Kerst vingerpopje #4,leuke post en een nieuw boek

Hallootjes! 

Vandaag kom ik het 4e vingerpoppetje van Inge showen :D

#rendier


Wat een snoetje toch weer he!!

Rudolph the red nosed reindeer!!

En wat voor neus hihi,de zijne is wat groot uitgevallen maar misstaat deze kerel niet ;)

Klik HIER voor het leuke patroontje

En toen waren ze ineens met 4:


Ik vind ze steeds leuker worden en mijn meiden vinden ze helemaal geweldig!

Hebben jullie de kerstboom trouwens ook al staan?

Wij hebben hem afgelopen vrijdag opgezet en wonder boven wonder staat hij nog ;)


Die dag kwam er ook leuke post!

Op het blog Lief en Mooi won ik een gave give away!

Talitha gaf nostalgische tijdschriften weg met van die super oude maar nu oh zo hippe patroontjes van randjes,gordijntjes enz. weg en ik was 1 van de gelukkige winnaars van zo'n mooi blad!

Kijken jullie even mee?





Prachtig toch? <3

Daar gaan we zeker weten iets leuks mee doen binnenkort!

Nogmaals bedankt Talitha!

Ook was ik gister jarig en mocht ik 32 jaar worden,een mooie leeftijd vind ik wel! Ik ben ontzettend verwend door man,kids en familie met mooie tekeningen,parfum,tijdschrift abonnement,geld en bonnen :)

Op haakgebied kreeg ik van mijn lieve man dit geweldige haakboek wat HEUUUULLLL hoog op mijn lijstje stond:


Ik ben helemaal happy met mijn nieuwe haakboek!

Ik ben echt fan van deze 2 dames en het boek ziet er geweldig uit en is een grote bron van inspiratie!

Zo en dat waren mijn afgelopen dagen....

Fijne dinsdag!

Liefs Henrike

11 opmerkingen:

  1. Wat leuk is Rudolph geworden zeg! En nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    Lieve groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoop dat je een heerlijk daggie hebt gehad..... mooi boek heb je gekregen zeg,,, en nog feliessss met je prijs... dat was een hele gave give away.. je 4e popke is ook weer een schatje ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leukerdje die Rudolph. Ik wil 'm ook graag maken maar nog even geen tijd...
    Is dat weer in die haakboekjes? Grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte met je verjaardag, en wat fijn voor je dat je het kleurrijke haakboek hebt gekregen! En de rest van je gekregen spulletjes is ook leuk. Ik heb de vingerpoppetjes al vaker langs zien komen, maar ze zijn toch wel erg leuk geworden! Misschien moet ik er ook nog eens aan beginnen (voordat het kerst is, hihi). Hier nog geen kerstboom in huis, maar wel een eigenwijs poezenbeest, hihi. :) Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ben dol op Rudolphjes! Ik heb het huis wel in kerststijl maar geen boom alhoewel jawel van sloophout...Wel veel foute ballen hihi
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Rudolph is een kanpperd ;-), hij ziet er goed uit hoor.
    Nogmaals gefeliciteerd meid met je verjaardag en je gewonnen give away.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem heel schattig geworden! Wij hebben zondag de boom er in gezet. Het is wel weer gezellig zo. En wat een leuke give away heb je gewonnen, en een super boek gekregen van je man ( ik heb hem zelf ook )

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit vingerbeestje is helemaal top. En wat leuk om de vingerpoppetjes alle vier zo bij elkaar te zien.
    Jij hoeft je met dat prachtige haakboek en oude tijdschrift de komende tijd niet te vervelen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat boek wil ik ook nog!
    Leuk, je rendier, het mijne is helaas wat raar uitgevallen... ik vrees dat hij deze keer niet op de foto mag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb vandaag ook mijn Rudolf gemaakt. Wat zijn ze toch leuk hé. Spijtig dat het al de laatste zal zijn...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is Rudolf leuk! Maar ook de andere vingerpopjes! En aan haakpatronen geen gebrek de komende tijd;)
    Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews