dinsdag 17 december 2013

Kerst vingerpopje #5

Vandaag kan ik je het laatste vingerpoppetje van de reeks van Inge laten zien:

#kerstelfje


Wil je ook deze nog snel voor kerst maken?

Klik dan snel naar het PATROON van deze lieve kerstelf ;)

Geen tijd of zin?

Ga dan snel naar haar facebook pagina want ze geeft deze 5 leukerdjes weg middels een give away!!!

Dit zijn mijn kerst vingerpopjes nog een keer met z'n allen:


Onze jongste dochter vind ze in iedergeval geweldig en ons oudste meisje vast ook ;)


Inge bedankt voor deze 5 superleuke patroontjes! Ik zal ze missen ;)

Fijne dinsdag iedereen!

Liefs Henrike

6 opmerkingen:

  1. Ik vind ze super schattig, leuk gedaan!
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor die lieve lach maak je toch graag deze grappige vingerpoppetjes, Mooi gehaakt. Jammer dat de vingers aan de tweede hand nu leeg blijven. Ik ben het met je eens dat we de vingerpoppetjes op maandag gaan missen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn zeker leuk! Wat een geweldige foto met jullie jongste prinsesje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke blogje, ik kom haak blogjes tegen via andere haaksters, ik zal meer gaan bezoeken, altijd leuk verschillende creaties te zien...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews