vrijdag 10 januari 2014

Crochet Along 2014 #2

En toen waren we beland in week 2!!

Ik heb netjes mijn huiswerk gemaakt hihi!

Na de halve en de hele stokjes van vorige week was het nu de beurt aan 3 toeren granny stripes :D

Ik haak met Bravo en ik moet zeggen dat ik het fijn garen vind

Lekker licht en zacht :)

Mijn deken tot nu toe:



Ik ben tevreden :D

Op naar volgende week!!

Voor nu ben ik bezig met het schattige filet gehaakte sjaaltje uit het geweldige boek:

Haken en kleur van Saskia Laan en Claire Boeter

Ik ben nu op de helft ongeveer:


Het haakt echt lekker weg en is alleen maar met stokjes dus lekker simpel 

Ik zag ook nog een supervrolijke lente-achtige gele omslagdoek staan in het boek en die maakt een hele grote kans om bij mij op de haaknaald te belanden :P

Projecten genoeg dus ;)

Ik wens iedereen een heel goed weekend!

Liefs Henrike

13 opmerkingen:

  1. Dit wordt een zo gezellig deken!
    Veel succes met de Crochet Along.
    Fijn weekend, lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk dat sjaaltje in wording ♥
    enne je deken ook ♥ je bent weer helemaal up to date x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh, wat ziet die van jou er al leuk uit zeg!
    Ik ben ook bezig, weet er pas sinds gister van, en nu al verslaafd, whahaha.
    Liefs,
    Lola
    http://lolaishooked.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is het leuke van de CAL: je kunt er makkelijk nog wat naast doen. Wordt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi is ie...ik moet mijn huiswerk nog doen, heb vandaag gewerkt. Maar vooruit...een week de tijd.
    Je blauwe sjaal is ook mooi. Ik heb de gele in het donkerroze en rood gehaakt, ze zijn tof. Fijn weekend, groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er goed uit. Ik moet mijn huiswerk nog doen. Die sjaal is ook fantastisch. Hij staat ook op mijn to do lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw mooie projecten! Jij ook een fijn weekeinde
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk die projecten van je. Ook leuk om zo steeds je vorderingen te zien van de deken.
    Mooie kleuren!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo, jij hebt je huiswerk snel gedaan. Ziet er mooi uit.
    En ook de sjaal wordt prachtig. Je bent lekker bezig zo in het begin van het jaar.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt lekker doorgehaakt! Moet de nieuwe toeren nog haken aan mijn deken. Ik ben ook zo gek op het boekje Haken en Kleur! De gele sjaal heb ik een paar weken geleden vastgehouden toen de dames kwamen signeren bij Echtstudio. Ik weet even niet meer uit mijn hoofd welk garen Claire hiervoor gebruikt had, maar het viel heel soepel dus kan het je zeker aanraden. ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook met het deken ben ik al daar.... En ik ben de gele omslagsjaal in felroze aan het haken, en het dekentje uit het boek wil ik ook nog haken ;-), ook werk genoeg dus!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er goed uit! Op naar vilgende week, dan kunnen we weer lekker verder haken.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews