vrijdag 17 januari 2014

Crochet Along 2014 #3

Vandaag is het weer vrijdag dat betekend lekker verder haken aan de dekens!!

Afgelopen dinsdagavond ontdekte ik een fout in de 2e toer van de eerste deken :( 

(de bovenste op de foto)

Ik was op een of andere manier aan de verkeerde kant van de deken verder gaan haken waardoor alles net andersom was vergeleken met de nieuwe deken (snap je het nog? ;))

Misschien voor anderen een kleinigheidje maar ik ben bang dat ik dan misschien niet uitkom met de komende steken en dan moet ik alsnog alles uithalen dus gewoon maar opnieuw begonnen en nu is het naar mijn zin

Gelukkig waren we pas bij toer 5 :P 

Hier mijn week 3 van de beide dekens bij schemering ;)


Voor 2 dekens gaan we in een prima tempo al zeg ik het zelf! 

Volgende week gaan we de steek het Catherine's Wheel haken.

Die is geheel nieuw voor mij dus ik ben benieuwd!! 


Fijn weekend iedereen!

Liefs Henrike

8 opmerkingen:

  1. Ze zien er prachtig uit! Succes verder!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor! Ik zie wel op tegen volgende week, nieuwe steek. Hoop dat dat goed gaat. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, Als het zo doorgaat lukt jou dat wel met twee dekens. Je bent knap bezig zeg. Ik vind dat je mooie kleuren hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh, mooi zeg!!
    Dat wiel is echt niet moeilijk, ik had hem ook nooit eerder gedaan, maar het ging eigenlijk vanzelf.
    Op youtube zijn er trouwens veel filmpjes over te vinden, zo heeft mijn mams die steek geleerd.
    Via whatsapp en tekeningen maken in foto's lukte het me niet om het goed uit te leggen, whahaha.

    Liefs,
    Lola

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke kleuren heb je gekozen, super. En je hebt gelijk dat je het uit hebt gehaald, anders vind je het straks niet mooi en krijg je diep spijt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kleuren! ben benieuwd naar het eindresultaat! Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews