vrijdag 3 januari 2014

Crochet Along 2014

Ten eerste wil ik iedereen in blogland een gelukkig 2014 wensen!!!


Dat we maar lekker creatief bezig mogen zijn met elkaar dit jaar maar dat zal vast wel want vanaf vandaag starten we met een nieuw fris project

Er gaan een heleboel mensen een strependeken haken die wij met z'n allen zullen haken over het jaar 2014 en die dan eind van het jaar af zal moeten zijn :)

Elke keer vandaag keek ik al even op mijn telefoon of er al een patroon geplaatst was op het blog van Tertia of Jolanda en ja hoor daar was hij dan!

Ik had nog wat huishoudelijk klusjes te doen voordat ik kon beginnen helaas haha :P

Uiteindelijk begon ik aan de deken voor mijn oudste dochter

Ik heb mij aan het originele patroon gehouden en heb 194 lossen opgezet met haaknaald 5


de volgende 2 toeren haakte ik met haaknaald 4 


Ik ben voor deze week dus al helemaal bij en kijk al uit naar volgende week! 

Nogmaals bedankt dames voor het uitwerken van dit project!!


Verder heb ik nog 2 extra stoere mannensjaals in bestelling ;) 

Op nieuwjaarsdag gaf ik mijn vader een gehaakte sjaal waarover ik HIER blogde en mijn beide broers waren razend enthousiast! :D :D

Voor mijn oudere broer mag ik een bruine gaan maken en voor mijn jongere broertje een rode!

Altijd leuk als mensen je werk waarderen toch? ;)

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend!

Liefs Henrike

6 opmerkingen:

  1. zeker leuk als mensen je creatie's waarderen tof voor je zeg ♥ ook de beste wensen voor jou meis en dat we nog maar regelmatig van elkaars blog kunnen en mogen genieten... succes met je deken!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat het maar weer een creatief jaar mag worden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, Jij ook een heel mooi nieuw jaar. je bent al goed begonnen met je deken zeg. Knap.
    Leuk dat je nu ook voor je broers sjaals mag maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens je een liefdevol, gezond en creatief nieuwjaar toe meis!
    Leuk is het project van de deken he:) Ik ben aan het twijfelen geweest, maar heb te veel projectjes om er aan te beginnen, misschien in de toekomst....Het begin van de jouwe ziet er in ieder geval erg mooi uit! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel toevallig hier beland. Een leuke blog waar ik geregeld ga komen piepen. Je hebt al een goede start gemaakt met uw deken. Hihihi ...Ik wacht nog op mijn bestelling van wol. Wens jou een schitterend 2014. Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews