vrijdag 24 januari 2014

Crochet Along 2014 #4 en gewonnen give away

En we zijn weer een stukje verder met de dekens :)

Vandaag haakte ik de steek het Catherine's wheel en ik moet zeggen dat hij er moeilijker uitziet dan hij daadwerkelijk is!

Mijn 2 dekens zijn daarmee weer helemaal up to date ;)



Ik vind het geweldig hoe de deken zich vormt en hoe de kleuren uitkomen

Hieronder nog even apart:

Deken 1:


Deken 2:


Ik vond het erg leuke steek die gelijk goed lukte :D

Ik ben best een beetje trots!

Waar ik nog meer trots op ben is dat ik met een aantal medeblogsters de lente give away heb gewonnen bij Inhaken :)

Hiermee verdien ik een plaatsje met mijn blog in het magazine Inhaken op de lente dat in februari zal verschijnen!

Leuk leuk!!

Fijn weekend iedereen!

Liefs Henrike

15 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je lente give away! Leuk hoor, zelf heb ik in het winter magazine gestaan! Mooi blad.
    Je dekens zien er allebei erg mooi uit! Succes verder en een fijn weekend!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohw je bent met 2 dekens bezig ! Respect.
    Ze zien er alle 2 mooi en vrolijk uit.
    Proficiat met je gewonnen give away, hartstikke leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi steek en zo te zien goed gelukt.
    En wat leuk dat jij in februari in Inhaken op de lente staat. Ik ben benieuwd wie er net als jij nog meer hebben gewonnen. Gefeliciteerd.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je dekens worden mooi!
    Gefeliciteerd met je 'veroverde' plekje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hè meis .... kom je straks in het tijdschrift!!!! Zo gaaf is dat!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met het winnen van de give away. En wat worden je dekens mooi! Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er weer fantastisch uit. Spannend, je eigen blog in een magazine. Ik ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi je dekens!!!!!!!!
    En gefeliciteerd!!! Je blog in een magazine....super!!!
    Fijn weekend!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, gefeliciteerd! En wat worden je dekens mooi! Wauw zeg!
    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat slim dat je met 2 dekens bezig bent! Ik heb soms ook wel eens zin om met een 2e deken bezig te gaan. Maar ik vind een 2 persoons sprei (dat maak ik) eerst wel genoeg! ;-) Naast al mijn kleine projectjes. ;)

    Maar wel erg leuk om de kleurencombinatie van jou (en anderen) voorbij te zien komen! Erg leuk!

    Groetjes Geeske

    creatievesien.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat leuk zeg dat je in INHAKEN komt! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zien er super uit. En gefeliciteerd met je stukje in InHaken

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe ook mee met Crochet Along en vind het geweldig.Heb gisteren meteen het nieuwe patroontje gemaakt.Leuk resultaat hè!
    Gr.Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk! En idd te gek een stukje in het magazine! Groetjes Lisanne

    draad en praat

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews