dinsdag 14 januari 2014

Nog een deken

Hallo allemaal!

Daar was ik weer :)

Afgelopen zondag heb ik besloten nog een deken te gaan haken!! Ik vind de crochet along zo leuk dat ik dacht waarom ook niet en ook omdat mijn 2,5 jarige dochter elke keer zo lief stond te kijken als ik bezig was met haar grote zus haar deken...

Ze slaapt nu nog een ledikantje maar ik heb besloten toch een 1-persoonsdeken te gaan maken omdat de dekens toch pas eind van het jaar af zijn en omdat het natuurlijk wel leuk is als ze er wat langer plezier van heeft :D

Dit zijn de eerste 2 rijtjes die ik vanmiddag met veel liefde maakte <3


Hoe ontstonden de kleuren:

Geloof mij...een peuter heeft heel wat te vertellen.

Er MOEST geel en roze inzitten aldus Fabienne ;)

Mama op zoek op Pinsterest naar kleurenpalets haha

Ik had tijdens het zoeken naar kleurtjes voor de eerste deken er al een paar opgeslagen en vond een geschikte kleurencombinatie


Daar zit geel en roze in en het meisje was enthousiast ;)

Ik dus ook :D :D

Vandaag kwamen mijn wolletjes binnen en zie daar


Ik haak weer lekker met Bravo want dat vind ik heerlijk garen en ook nog eens lekker betaalbaar ;)

Zonet nog even week 2 afgerond voor de nieuwe deken zodat ik met beide dekens bij ben


Even met slecht lamplicht maar ik wilde jullie het graag even laten zien

Nog eentje met de deken van Jordan


Gaaf toch!!

Is het alweer vrijdag???? ;)

Fijne avond!

Liefs Henrike

20 opmerkingen:

  1. ik krijg het gewoon ff nat in mijn ogen van dit bericht hihi wat een mooie kleuren heeft de kleine meis gekozen.... die kunnen dat heel goed ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrijdag???? neeeee dinsdag hahahaha wat lief en wat een enhousiasme heerlijk!
    x Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Goeie keuze deze kleuren! Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet 1 maar 2 dekens. Wauw, jij hebt er moed op en ik moet zeggen dat je meisje een zeer goede smaak heeft. Prachtige kleurencombinaties...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ijver! Ze worden vast heel mooi allebei, zeker als ze met zoveel liefde worden gehaakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi wat grappig dat zon klein meisje al zon smaak heeft! Ze zal vast heel blij met de deken zijn! Groetjes Lisanne

    www.draadenpraat.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kleurencombi's. En ook al aan het meehaken. Ik zelf kan ook niet wachten tot het vrijdag is. Eindelijk weer een paar rijen toevoegen. Yes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig meis .... wat zal je dochter daar straks van genieten!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha bijna! Wat een mooie kleurtjes heeft ze gekozen leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat lief dat je er twee tegelijkertijd aan het haken bent. Ik vind de kleurtjes mooi gekozen en ik heb ook lang zitten zoeken op internet naar de goede kleuren. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, wat een gaaf verhaal. Hier loopt ook zo'n smurf van bijna 2,5 rond die zeer goed weet wat ze wil. Leuk hoor dat je bezig gaat met deken 2 knap. Ik vind dat je dochter mooie kleuren uitgekozen heeft

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo leuk die kleurtjes ! Waar bestel jij dat Bravo?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh wacht, zelf al gevonden, pffft dat ik dat niet eerder gezien heb. Ik haak nu met Anell wat ook niet duur is en heerlijk haakt

      Verwijderen
  13. Mooie kleurtjes bij elkaar hoor, ja die dochters weten wel wat ze willen..hahaha:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helemaal top. Prachtige kleuren heb je samen met je dochtertje gekozen. Door iedere week een paar toeren te haken gaat het je zeker lukken om allebei de meisjes blij te maken met een prachtige deken.

    Veel haakplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kleurtjes!
    Die deken werkt echt verslavend hè... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kleuren Henrike, jaja de dametjes weten precies wat ze willen, doe 2 tegelijk? knap hoor .

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews