zondag 2 februari 2014

Crochet Along 2014 #5

Vandaag weer 3 rijtjes aan de dekens erbij gehaakt

Stokjes en halve stokjes ...een makkie dus ;)

Maar goed ook want ik ben een beetje druk de laatste tijd

Ik ben de bovenverdieping aan het opknappen en daar gaat toch nog best wel veel tijd inzitten

Dus niet heel veel gehaakt de afgelopen dagen

Maar voor de Crochet Along is mijn huiswerk weer gemaakt

Daar moet ik gewoon tijd voor maken he!!



Zo groeien de dekens stukje bij beetje :)

En nu gauw weer draadjes afhechten!

Fijne zondag verder

Liefs Henrike

15 opmerkingen:

  1. woww dat ziet er geweldig uit zeg vind ze allebei even mooi ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw dekens worden echt mooi. Goed om met het huiswerk een beetje bij te blijven als je twee dekens haakt.
    Succes met het opknappen van de bovenverdieping, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er mooi uit! Maar wat een werk.....knap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Te gek! Die worden echt super leuk! Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, dat gaan keiknappe dekens worden. En nog eens proficiat met je plaatsje in Inhaken. Ik stond er van de winter in en dat geeft echt een boost

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zijn ze, ik doe ook mee maar met eentje.
    Ondertussen ook nog wat andere haakprojectjes.
    Altijd leuk om te doen. Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Henrike, ik ga je volgen! Ziet er super uit zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je weer een prachtige kleuren bij elkaar,
    beeldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi worden ze en succes met de bovenverdieping!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews