zondag 9 februari 2014

Crochet Along 2014 #6

Deze week was het de beurt aan de Starstitch

Een superleuke steek om te zien en te maken maar het duurde even voordat ik hem doorhad!

Na 3x uithalen viel het kwartje ;)

Ik kwam steeds steken tekort op het eind dus het was even uitvogelen wat ik nou precies fout deed

Maar goed we zijn eruit gekomen en daarmee heb ik weer een leuke nieuwe steek erbij geleerd :D :D

Even beide dekens ingezoomd 


en in hun geheel


De dekens beginnen al leuk te groeien :)

Tot de volgende keer!

Fijne zondag

Liefs Henrike

9 opmerkingen:

  1. Ziet er zo leuk uit, ik ben er niet aan begonnen, maar ga nu toch een beetje twijfelen! hihi groetjes Lisanne

    draad en praat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er mooi uit. Knap en netjes gedaan. Ik moet 'mijn' huiswerk nog maken, maar ik kwam een andere deken tegen die ik ook zo mooi vond... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je gaat echt lekker met je dekens, is op deze manier wel aardig te behappen geloof ik! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh, wat worden je dekens al mooi zeg! Die star stitch is leuk hè :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd, ik heb je genomineerd voor de Liebster Blog Award, hoop dat je het leuk zal vinden! Hoe en wat kan je zien op mijn blog http://draadenpraat.blogspot.nl/2014/02/liebster-blog-award_19.html
    Veel succes, liefs Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waaaaw, die 2 haak je goed op weg! En de ster vond ik een leuke steek om te haken!
    Wil je weer iets linken, dat kan maandag op ikblogjijblogt!

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews