donderdag 20 februari 2014

Crochet Along 2014 #7 en nominatie Liebster Blog Award

Hallo allemaal!

Ik zag dat ik al meer als een week niet had geblogd!! :O

Niks voor mij haha

Maar ik ben een zeer bezig bijtje geweest de laatste tijd ;)

De slaapkamer van mijn dochters en de onze heeft een opknapbeurt gehad! We zijn gegaan van behang naar geverfde muren

Het heeft de nodige frustratie gekost in zo'n oud huisje maar het is weer lekker klaar :D

Ik heb de dekens ook weer een stukje bijgewerkt

Na de ster kregen we 5 simpele randjes

2 rijtjes stokjes en 3 maal de grannysteek



Ik ben nog steeds erg tevreden over de kleurtjes en het haken van de dekens gaat tot nu toe erg goed!

Tellen is het geheim :P

Ook heb ik eindelijk wol besteld voor de sjaals
 die ik zou gaan maken voor mijn broers

Ik maakte er 1 voor mijn vader en in DIT blogje kan je er over lezen

Ik haak de sjaals met Scheepjes Roma Big

Mijn oudste broer wilde graag bruin:


Jongste broertje koos rood


Nou weet ik niet of er nog echt een koude winter gaat komen maar ja anders hebben ze alvast een warme dikke sjaal voor volgend jaar ;)

Dus we kunnen weer lekker aan de slag naast alle dingen die onafgemaakt in het kastje liggen ;)

Ook zag ik gisteren dat ik genomineerd ben voor de Liebster Blog Award en wel door Lisanne van het blog draad en praat

Bedankt voor deze eer!!

Mijn volgende blogje zal ik eraan besteden want ik moet toch even na gaan denken over de vragen en de nieuwe nominaties ;)

Fijne dag!!!!

Liefs Henrike

7 opmerkingen:

  1. Je mag zeker trots zijn op je dekens ze worden super

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je dekens worden prachtig, lekker vrolijk hoor!
    Succes met de sjaals :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh gaaf zeg, je dekens! Wij zijn het hier ook aan het opknappen. Zijn bíjna klaar met de woonkamer :)
    Liefs,
    Lola

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews