donderdag 27 februari 2014

Crochet Along 2014 #8 en stoere mannensjaals

Vandaag deed het weer hier eerder wat herfstachtig aan in plaats van lenteachtig dus mijn lentekriebels vervaagden weer een beetje..brrr....

Ach ja wat is dan het beste medicijn?

Juist..lekker even haken!

Ik haakte week 8 van de dekens en hechte de draadjes af

**niet zo leuk klusje als zeg ik het zelf**

Maar het is weer mooi klaar!


Ik vind de dekens steeds leuker worden!

Ook ben ik gisteravond begonnen met de sjaals voor mijn broers

Op haaknaald 10 lekker snel klaar en een supersimpel patroon met groots effect ;)


Stoer toch?

Voor wie interesse heeft:

Ze zijn gehaakt met Scheepjes Roma Big naald nr: 10

150 lossen opzetten en vasten haken in iedere steek alleen dan insteken in de ACHTERSTE lussen voor het ribbel effect :D

Ik deed 5 toeren maar je kan de sjaal zo breed maken als je zelf wilt natuurlijk!

Morgen weer verder lekker haken aan de deken week #9

Fijne avond!

Liefs Henrike

13 opmerkingen:

  1. Wauw...wat een mooie kleurtjes! En eigenlijk alle twee net zo leuk! (dekens)
    Sjaals voor je broers? Leuk dat je dat doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoeveel bollen heb je gebruikt voor 1 sjaal?

    De dekens zijn heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent goed bezig. Ik vind je dekens heel mooi. Ik haak er momenteel ook eentje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je sjaals zijn prachtig en dan die dekens van je ♥♥♥♥ love

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je dekens worden echt prachtig, allebei ! En die sjaals.... superstoer !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige dekens! En die sjaals zijn ook echt supergaaf :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die sjaals zijn zeker super stoer en je dekens worden ook prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker bezig! Heerlijk als er weer draadjes weggewerkt zijn, daar hik ik ook nogal eens tegenaan... Je dekens worden mooi! En de sjaals zijn ook stoer. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Henrike, jouw dekens zien er gied uit zeg. De sjaals zijn ook stoer. Sorry dat ik niet gereageerd heb op je liebster award. Lief dat je mij gekozen hebt, maar helaas ben ik op dit moment enorm druk. Ik moet voor de carrouselgroep van mijn dochter heel veel dingen naaien en alles moet eind Maart klaar zijn. Dus aan andere dingen kom ik nu helaas niet toe.
    Fijn weekend.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed idee om met dat sombere weer lekker door te haken. De dekens woorden allebei prachtig.
    Mooie stoere sjaals. Lief dat je ons uitlegt hoe we zo'n das zelf kunnen haken.

    Veel haakplezier met CAL 9, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie dekens worden die van jou. En ik vind de sjaals ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews