dinsdag 25 februari 2014

Lentekriebels en kringloopvondsten

Lentekriebels....


Hebben jullie er al last van? Ik wel hoor hihi! Ik weet het...er kan nog van alles komen maar voor nu geniet ik lekker van het mooie weertje!

Gister lekker met mijn kleine meid even naar de kringloop geweest.

Ik zocht nog wat leuke boekjes voor ze

Ze zijn namelijk dol op voorlezen :)

Deze vond ik:


Best leuke boekjes en het grappige is dat ik een boekje vond over het meisje uit Spakenburg haha nou dat ben ik namelijk zelf ook :)

En een Barbie voor mijn oudste meisje voor wel 35 cent :P

Mijn jongste meisje stelde een heuse boerderij samen met 3 paardjes en een varken


En ik was nog steeds op zoek naar een leuk klein oud (nacht)kastje voor op de meiden hun kamer die nu qua inrichting bijna klaar is


Ik liep tegen dit eikenhouten kastje aan,lekker retrooooo!!! Daar houd ik wel van <3

Nu dus nog aan het twijfelen of ik hem ga schilderen of hem lekker in zijn originele staat laat

Even kijken hoe het staat op hun kamertje en hoe we hem in gaan richten...

Jordan vond het goed dienst doen als klein boekenkastje,nou wie weet...!

Word vervolgd :)

Qua haken ben ik druk draadjes aan het afhechten van de dekens dus daar binnenkort weer een kiekje van ;)

Fijne dag iedereen!

Liefs Henrike

7 opmerkingen:

  1. Ik heb ook last van de lentekriebels, heerlijk.
    Leuke spullen heb je gescoord.
    Zo leuk dat boekje, meisje uit spakenburg..die heb ik laatst dus ook gescoord bij de kringloop. Enig!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes allemaal ...
    ik ga morgen ook eens lang bij de kringloop
    en wie weet ...
    Nog een fijne dag, lieve groet Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk he langer licht! Ik ben ook alweer druk aan het schilderen! en dol op kringloop...
    Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een leuke spulletjes zeg :D
    'Mijn' kringloop heeft intussen helemaal niks leuks meer of het is onmogelijk duur. Ontzettend zonde. Fijn hè, dat het lente aan het worden is, echt heerlijk!
    Liefs,
    Lola

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed geslaagd weer, ja vind het altijd jammer als ik met dit mooie weer binnen moet zitten om te werken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij bent leuk geslaagd bij de kringloop. Heerlijk om je kinderen voor te lezen. Daar zijn ze bij ons ook nog allemaal dol op. Ik heb net de oudste (8jaar) 20 minuten voor zitten lezen uit de vijf ;-) Ik ben benieuwd naar je dekens. Mijn huiswerk van deze week heb ik nog niet af. :-S Maar dat komt nog wel. Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De lentekriebeltjes moeten nog wel een beetje komen hier.
    Leuke spulletjes heb je bij de kringloop vandaan. Het kastje is super!

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews