maandag 10 maart 2014

Crochet Along 2014 #10

Hebben jullie ook zo genoten van het prachtige weer?

Wij wel hoor! Na deze rare dagen wel een goede afleiding gevonden in het haken en mijn lieve meiden die lekker buiten aan het spelen waren <3

Nog 2 nachtjes slapen en dan is mijn schat er weer.... Ik mis hem best wel! Gelukkig facetimen we regelmatig ;)

Week 10 van de Crochet Along bestond uit 2 rijtjes (halve stokjes en stokjes) maarrrrr we kregen er nog een aantal rijtjes bij ivm nationale haakdag :D

En zie hier:



Via facebook kwam ik erachter dat het de Chevron steek heette ;)

Ik heb wel weer het patroon een beetje aangepast want na de gehaakte toeren vond ik de achterkant gekgenoeg mooier dan de voorkant...

Mmmmm hoe gaan we dat oplossen...

Aangezien mijn dekens een stuk langer moeten worden dan de originele deken heb ik de boel uitgehaald en haakte ik een rijtje vasten VOOR de eerste' bergenrij' en een rijtje vasten NA de tweede 'bergenrij' en zo kwam ik goed uit met de mooie kant voor :D



Zo dat was mijn blogje weer voor vandaag!

Zouden we morgen weer zo lekker kunnen genieten?


Fijne avond!

Liefs Henrike

9 opmerkingen:

  1. Mooie dekens! En het weer is inderdaad super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Henrike, je kleurendekens beginnen steeds mooier te groeien, en ja, die meisjes van jou genieten van het mooie weer, en jij kunt van hun genieten, heerlijk!
    Groetjes Willemina.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat had ik dus ook, bij het vooruit werken aan de deken, dat de achterkant mooier werd dan de voorkant.. Heb het uitgehaald en deze steek uit mijn deken gelaten, nu zie ik steeds deze oplossing voorbij komen, dus wie weet komt de Chevron steek toch nog terug in mijn deken!

    Die van jou zien er weer netjes uit!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow wat heerlijk he dit weer! Ik hoop het wel! Fijne dag, groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, die foto van je meiden, superleuk!
    En je dekens zijn ook al zo mooi :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De denkens worden echt prachtig, mooie kleurencombinaties.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat worden jou dekens mooi.
    En die foto van je meiden. Schitterend. Lekker he, dat de kinderen zo van het mooie weer kunnen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk om jouw meisjes zo buiten te zien. Het was ook supermooi weer. De dekens worden prachtig.
    Goed dat je wat afleiding in het haken vindt tot je maatje weer thuis is.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kleurcombinaties. Ziet er goed uit

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews