donderdag 27 maart 2014

Crochet Along 2014 #11/12

Hallo allemaal! 

Hier ben ik weer even wat betreft een update van de dekens <3

Week 11 en 12 zijn ook klaar :)

Gisteravond weer een boel ellendige draadjes afgehecht :(

Maar ook dat moet gebeuren ;)

Even showen:

Deken 1:


Deken 2:


Zoals jullie kunnen zien schijnt hier het zonnetje lekker naar binnen :D

Oh ja en ik heb jullie nog iets leuks te laten zien! Ik heb van een klant een gehaakt potje gehad,zo lief! Zij wist dat ik ook haak en zij maakt veel met plastic tasjes waaronder dus deze potjes en strandtassen


Zij heeft dit potje gemaakt met de tasjes van het bedrijf waar ik werk :) Degene die weleens broodjes/koekjes op de markt kopen zullen het mss wel herkennen :P

Zien jullie het?????

Ook ben ik erg blij met onze nieuwe slaapkamer! Na de meiden hun retro kamertje waar HIER een fotootje van staat is nu ook eindelijk de onze af! Mijn papa heeft vorige week de laatste afwerkingen gedaan en zie hier:


Romantisch met een vleugje stoer/industrieeel ;)

Ik ben er blij mee!

Fijne dag allemaal!

Liefs Henrike

11 opmerkingen:

  1. Oh wow, wat zijn je dekens mooi zeg!! En de slaapkamer, écht fantastisch :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, gezellig hè, het zonnetje! Heerlijk! Zondag zeggen ze wordt het helemaal mooi weer! 21 graden! Super gewoon.
    Je dekens zijn ook zo lekker fleurig!
    En ik kan me goed voorstellen dat je blij bent met je slaapkamer! Je zou er bijna een dag in blijven om ervan te genieten! (moet het natuurlijk niet zulk mooi weer zijn..;-)....)
    Groetjes,
    \Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi worden je dekens, en heerlijk het weekend in het vooruitzicht, gaat helemaal goed komen hakend in het zonnetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je dekens zijn top! Fijne dag! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie dekens worden het. Heerlijk he, dat zonnetje? Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat worden jouw dekens al mooi. En jullie slaapkamer is ook prachtig.
    Fijne dag,

    Lize

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat worden de dekens mooi. Haak jij de losse draadjes niet mee als je na de kleurwisseling aan een toer begint. Dat scheelt een hoop werk.

    De slaapkamer is prachtig geworden. Bijna jammer om er je ogen te sluiten :)

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie dekens maak je! Draadjes afhechten is het minst leuke werk, maar zo is het goed te doen!
    Mooie slaapkamer!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat worden je dekens schitterend. Ik vind het al heel stoer dat je ze al afgehecht hebt. Ik heb er nog niet één weggestopt haha. Mooie slaapkamer!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De dekens worden alleen maar mooier.
    Wauw, jullie slaapkamer heeft een echte metamorfose ondergaan, mooi hoor.
    Liefs Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie dekens. En met plastic haken heb ik ook wel eens geprobeerd maar was voor mij niet zo'n succes. Herken de kleuren wel. En wat een mooie slaapkamer

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews