zondag 2 maart 2014

Crochet Along 2014 #9

Dit weekend de 9e toeren van de dekens gehaakt :D

Wat blijft het leuk om te doen zeg! Ik had wel even in het begin wat 'ruzie' met de bobbelsteek maar na een simpele aanpassing werd het een prima bolletje :)

Ik haakte bij de bolletjes ipv gewone stokjes dubbele stokjes en dat gaf tenminste een echte bol die er bovenop ligt en geen platte stip :P

Gelukkig is er de facebookpagina waar we elkaar allemaal helpen met dit soort dingen :)



Nog even de dekens apart:



Best leuk he!

Oh ja en HIER vertelde ik over een kastje wat ik kocht bij de kringloop

Ik heb haar nog niet behandeld en in originele staat in de meiden hun slaapkamer gezet. Staat lekker retro zo <3

Schilderen kan altijd nog maar denk dat ik dat zonde ga vinden...

En mijn oudste meisje had toch gelijk! Het doet inderdaad goed dienst als klein boekenkastje ;)

Hier een kleine collage van de meiden hun kamer 


Ik vind het kastje er super leuk staan! En jullie?

Fijne zondag verder!!

Liefs Henrike

12 opmerkingen:

  1. Ik wilde net zeggen, mmm die bollen zijn veel meer bollen...hihih Maar idd, dubbele stokjes worden veel meer een bolletje! Dat ga ik volgende x ook doen! Goede tip! Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie dekens en leuk kastje bij de kringloop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat groeien je dekens hard zeg! En dat kastje is echt geweldig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat zien jou dekens er mooi uit.
    leuk hé? die oude kastjes daar ben ik ook een fan van. ik krab ze helemaal kaal dan is het blank hout en daar hou ik zo van, maar dat is wel veel werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke steek hè die bobbeltjes! Ik heb ook een aanpassing gedaan zodat het echte bobbeltjes zijn. Ik heb wel gewone stokjes gebruikt maar dan twee meer. Ook een tip via FB....superhandig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed gedaan met de bobble-stitch en mooie kleurtjes! Erg leuk, het kastje voor je dochters!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je dekens worden mooi. Ik loop inmiddels achter met haken. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kleuren! Die bobbelsteek was de eerste die bij me gewoon lukte

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews