zaterdag 8 maart 2014

Een lach en een traan


De afgelopen dagen even niet zo veel gehaakt want ik was druk met van alles en nog wat en gisteren is ook nog mijn lieve omaatje overleden :( Het ging al een tijd lang slechter met haar en we zaten er min of meer op te wachten tot ze zou sterven. We hadden we al een tijd lang geen contact meer doordat ze erg ziek en in de war was maar dit gaat je toch aan het hart. Verdriet om oma maar ook om mijn mama die haar moeder moet missen

Gelukkig weten we dat ze Thuis is bij haar hemelse Vader en terug is bij haar man die ze op zeer jonge leeftijd moest missen

Dit alles ook nog terwijl mijn man in Amerika zit voor zijn werk dus het hakt er dan best even in..

Gelukkig hebben we fijne herinneringen aan haar en dat is de glimlach die erachter mag schuilen en de troost nu te weten dat ze het goed heeft

De lach was er natuurlijk ook gewoon bij de dagelijkse bezigheden. Het prachtige lenteweer waar we van mogen genieten en het tijdschrift Inhaken wat vandaag op de mat lag waar ik een mooi plaatsje in heb gekregen. Dat maakt mij trots en tovert ook weer een glimlach op mijn gezicht! :D



Ook haakte ik gistermiddag nog 2 toertjes verder aan DE dekens



Als verassing kregen we vandaag van Tertia en Jolanda een paar toeren extra! Leuk!! Dus daar ga ik vanavond of morgen lekker mee aan de slag

Fijn weekend verder

Liefs Henrike

12 opmerkingen:

  1. Ook hier wil ik je condoleren en sterkte wensen. Heel vervelend als je het ook nog eens zonder je man moet stellen nu.
    Gefeliciteerd met je plaatsje in het blad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat heftig! Heel veel sterkte! En ik heb het magazine ook vandaag mogen ontvangen. Echt gaaf dat je er in staat! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verdrietig einde van de week he? Ik ben er ook zeer verdrietig om, het raakt me meer dan ik had verwacht. Ze was zo'n mooi mens, maar ze is nu Thuis. We hebben prachtige herinneringen aan haar. Ik zie je aankomende donderdag meid. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gecondoleerd,jammer genoeg heb jij dan nu niet even je mannetje waar je op terug kunt vallen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel sterkte wat een lege plek weer...
    x Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat naar dat dit nu moest gebeuren... net nu je zo alleen bent! Hoewel, het is soms fijn om alleen te huilen. Niemand die je aankijkt, niemand die probeert begrip voor je tranen te hebben, niemand die je troost... Want soms wil je gewoon verdriet hebben, soms wil je niet getroost worden. En dat is ook goed. Verdriet moet een uitweg hebben, en niet direct 'verdreven' worden door troost!
    Meid, als je net zo'n lieve en fijne oma had als ik, dan ben je -al eerder dan omdat ze al een poosje 'ver' was- een hele lieve en fijne vriendin verloren!
    Rouw gerust om haar, dat is de ontvangen liefde best waard.
    en je zult zien, als je er aan toegeeft, dan is er ook weer plaats voor een knipoog!!
    Wat leuk trouwens dat je in het blad inhaken stond!
    Ik heb er even doorheen gesnuffeld, maar meer ook niet.

    Sterkte hoor!

    Lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sterkte hoor en wat vervelend dat je man er niet is om op te steunen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sterkte met het verlies van je oma. Verder mooi dekens hoor, de afleiding kun je best goed gebruiken nu.

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veel sterkte met het verlies van je oma. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. He wat een rare tijd dan zo: verdrietig om het verlies van je oma met he man aan de andere kant van de wereld... Is hij wel op tijd terug om bij de begrafenis te kunnen zijn? Ik wens je veel sterkte toe, maar het is een troostende gedachte dat ze nu Thuis is.

    Je dekens vind ik echt leuk van kleurstelling, dat ziet er heel vrolijk uit. En van de lente kunnen wr ook alleen maar opgevrolijkt worden toch? Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gecondoleerd en heel veel sterkte!
    Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gecondoleerd en veel sterkte gewenst! Wat fijn dat je mag weten dat ze Thuis is.

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews