zondag 16 maart 2014

Happy sunday

Ik hou van zondagen! 

Heerlijk een haakwerkje....mijn man en kindjes om mij heen <3

Daar kan je alleen maar van genieten toch?

Ik had de laatste tijd een beetje een haakdip. Naast de Crochet Along dekens wist ik even niet wat ik wilde haken en waarmee en welke garen? Wat is nou leuk?

Nou heb ik nog een heleboel Catania garen en bij het zien daarvan word je vanzelf geinspireerd ;)

Vrolijke kleurtjes en de lente in aantocht :)

Ik begon met het haken van granny stripes en zo ontstond ineens het begin van een vrolijk poppendekentje dus we blijven nog even in de dekentjes :D


Ik haak nog even verder :)


Fijne zondag verder allemaal!

Liefs Henrike

9 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit hoor, je poppendeken. Prachtige kleuren.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke dag! Volgens mij gaat deze zondag nog beter worden voor jou.... hahaha.. Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geniet ook altijd van de zondagen.
    Beetje haken, lezen en wat lekkers op tafel, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kijk maar uit dat je niet helemaal misselijk word van de paaseitjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd goed, granny stripes in vrolijke kleurtjes! En voor een pop hoeft ie ook niet zo groot te worden. :) Heerlijk he, die paaseitjes (zei de chocoladefreak, hihi) Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awh, wat een vrolijk dekentje zeg, echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk is dat hè!!! Ik heb de deken van de Crochet Along even aan de kant gelegd en juist even plaats gemaakt voor wat andere dingen..

    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk he, die (haak)zondagen!
    Ze zijn zo snel voorbij.....
    Ziet er weer prachtig uit bij jou.
    Lieve groetjes,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kan daar ook zo van genieten, alleen zijn mijn haakzondagen schaars aan het worden :-(. Uw dekens die je aan het maken bent vind ik heel mooi vooral de kleurencombinaties vind ik echt geslaagd. Nog een fijne dag, Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews