maandag 31 maart 2014

Kleine deken,groot plezier

Afgelopen week haakte ik een poppendekentje

Eigenlijk lag hij al een tijdje klaar maar er moest nog een randje om heen


Ik haakte een aantal rijen granny stripes in alle kleuren Catania die ik nog had liggen behalve zwart en voor het randje haakte ik nog een toer stokjes groepjes en daarna volgens mij een van de bekenste randjes voor een poppen/babydekentje;het sculprandje

Ik haakte bij het sculprandje alleen 6 stokjes omdat ik dat mooier vond uitkomen

Het dekentje is ongeveer 48 bij 36 cm


Als dank kreeg ik van mijn kleinste meisje een mooie vers geplukte paardenbloem <3



Ik ga even nagenieten van een prachtige dag <3 <3

Liefs Henrike

12 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n poppenwagen! En wat heeft ze een mooie diadeem! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk, daar doe je het toch voor, voor zo'n paardenbloem :-) Wat lief van haar!
    Pop ligt er voortaan wel erg mooi en warm bij, goed gedaan, poppenoma!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het gebaar hè, als ze je die bloem geven... oooo... zo vertederend....
    En dat blijven ze nog een hééééle tijd doen hoor!!
    Ik kreeg zaterdag nog een veldboeket van onze dochter... Helaas heeft het de maandag niet gehaald... zo verlept hè?
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk blogje! Zo lief dat dekentje, de paardenbloem, de poppenmoeder met haar mooie bloem in het haar... En dan het zonnetje er nog bij natuurlijk. Genieten he!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. erg mooi geworden , leuk dat ze er zo blij mee was

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schattig deze kleine meid met haar poppenwagen. Zo fier en overgelukkig zoals de mama. Geniet met volle teugen!
    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aahh wat lief, de kleine meid weer blij :) Hier ligt ook garen klaar voor een poppendekentje maar er is nog niet van gekomen...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat lief, dat is een mooi dekentje geworden. Ook zo lief dat je een bloemetje kreeg

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartstikke leuk.
    Kan me voorstellen dat Fabienne er blij mee is en wat lief dat je van haar een mooie bloem kreeg ;-).
    Liefs Henny

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews