donderdag 20 maart 2014

Lucky me

Afgelopen maandag kreeg ik een mailtje van Lisanne van het blog draad en praat dat ik nog even een kijkje moest nemen bij haar vorige blogberichtje.. :)

Ik voelde al wat aankomen :P

En daar zag ik dat ik winnares ben geworden van een give away! Mijn happy sunday werd een happy monday :D 

En het is een hele gave give away! Kijk maar eens wat er vanmorgen op de mat lag :O


Wauw!! Ik mag mij dan ook sinds vandaag eigenaresse noemen van een echte Clover Amour haaknaald :)

En wat een lieve wolletjes en label <3

Ik heb al een leuk paas/lente idee wat ik er van ga maken en dat zal natuurlijk binnenkort op mijn blog verschijnen..

Lieve Lisanne,heeeeeel erg bedankt voor deze leuke give away!

Fijne avond!!

Liefs Henrike

11 opmerkingen:

  1. Wauw, dat ziet er super uit! Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel plezier ermee! En kijk maar uit want die Clover Amour werkt verslavend...hihi...
    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat zijn nou nog eens leuke kadootjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk zeg! Gefeliciteerd :D
    Enne, als je eenmaal met de Amour-naalden haakt wil je niets anders mee, whahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk!!
    En zo'n haaknaald... als je die eenmaak gebruikt wil je geen andere meer vasthouden!!
    Gefeliciteerd hoor!!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw .... dat is een schitterende give away die je gewonnen hebt. Proficiat !!! Liefs, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een prachtig verwenpakketje. De haaknaald is super en de bolletjes hebben mooie kleurtjes. Ik ben benieuwd wat je ervan maakt.

    Veel haakplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een gaaf kado, gefeliciteerd!
    Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk voor je! De kleuren vind ik ook prachtig. Daar kun je zeker iets moois van maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews