zaterdag 19 april 2014

And the winner is...

HOERAAAA!! 

Vandaag bestaat mijn blog 1 jaar!

Zijn jullie benieuwd wie het tijdschrift heeft gewonnen? Nou daar komt ie!!

Er waren 57 reacties met 1 dubbele reactie dus ben uitgegaan van 56 deelnemers

Random.org heeft voor mij het werk gedaan en daar kwam uit...


Nummer 33!!

Ank Steenbergen!! Gefeliciteerd!

Wil je mij je adresgegevens mailen zodat het tijdschrift op de post kan?

Iedereen bedankt voor het meedoen en welkom alle nieuwe volgers!

Superleuk dat jullie mijn creaties willen volgen ;)


Liefs Henrike

7 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd! Zowel Henrike als Ank! Fijn Paasweekend, Lieve groet Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Ank!
    Henrike, dankjewel voor deze leuke verloting, fijne Paasdagen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ank, gefeliciteerd met het leuke haakmagazine. En Henrike bedankt voor het organiseren van deze leuke GiveAway.

    Fijne paasdagen, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Ank met je prijs. Henrike bedankt om de give away en natuurlijk niet te vergeten : Een fijne Paaszondag gewenst !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank jullie wel voor de felicitaties.
    Was super verrast, nog nooit eerder wat gewonnen :-)
    Hopelijk hebben jullie net als ik ook een heel leuk paasweekend gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Ank!

    Henrike, proficiat met je 1 jarig jubileum ;-).

    Liefs Henny

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews