vrijdag 11 april 2014

Crochet Along 2014 #13/14

Hier ben ik weer met een dekens update :D

Week 13 en 14 bestonden uit hele en halve stokjes en de starstitch en het Catherine's wheel kwamen weer terug en gelukkig zijn ze weer helemaal gelukt alleen ben ik met het wheel aan de andere kant van de deken begonnen zodat hij aan de goede kant van de deken zit net als het eerste wheel


Ik blijf ze gaaf vinden vooral omdat de kleuren die ik pak toevallig nog eens leuk staan ;)

Sommige haaksters die meedoen met de deken werken met een kleurenschema maar ik heb bewust gekozen om dat niet te doen zodat de deken echt mijn persoonlijke deken word uh naja in mijn geval de persoonlijke deken van de meiden omdat ze af en toe heel nauwkeurig zelf meebeslissen over welke kleur ik moet pakken omdat het uiteindelijk hun deken word :P

De dekens even in hun geheel:




Al hele lappen ;)

Het patroon voor deze week staat er ook alweer op dus we kunnen weer lekker verder

Oh en kijk eens wat voor leuks ik ga maken? 

**naast mijn 1001 andere projectjes :P**


Het is Rita the rabbit van Lalylala

Dat word nog een hele uitdaging omdat ik niet echt 'borduur skills' heb :S

We zullen het zien....jullie zullen haar vanzelf wel zien verschijnen op mijn blog ;)

Oh ja en hadden jullie al gereageerd op mijn GIVE AWAY??

Ik wens iedereen een hele fijne dag vandaag! Geniet van de zon!

Liefs Henrike

5 opmerkingen:

  1. Haha, jij zit ook niet stil. Wat worden jou dekens mooi. Je (euh, je meiden ;-) ) hebben heel mooie kleuren uitgekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je dekens schieten al flink op zeg! Ik vind ze mooi worden, allebei!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je dekens zien er netjes uit! Ik loop een para weekjes achter door andere haakprojectjes, maar hoop het gauw weer bij te haken...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat n prachtige dekens voor je meiden!
    Heel mooi....
    Ik ben ook druk met de deken en hoop snel "bij" te zijn zodat er ook wat meer tijd komt voor andere haakprojecten.
    Fijn weekend en groetjes,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De dekens worden allebei prachtig. Knap dat je er twee maakt. Net als jij werk ik niet met een kleurschema. Zo aan jouw dekens te zien heb je dat ook niet nodig.

    Succes en veel plezier met het haken en borduren van de bunny, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews