dinsdag 8 april 2014

Give Away 2.0!!

Goedemorgen lieve vrienden en vriendinnen van blogland ;)

Wat een omslag van het weer he? Ik kon wel wennen aan dat lekkere zonnetje en het lekker buiten zijn :) 

Vandaag regenachtig weer :(

Ik hoop dat ik jullie een beetje kan opvrolijken....

Want volgende week zaterdag 19 april bestaat mijn blogje alweer 1 JAAR!!!!

DIT was mijn eerste blogberichtje

Nu bijna een jaar verder werd mijn blog 50.329 keer bekeken

Heb ik 88 blogberichtjes geschreven

Heb ik 181 volgers via Google Friends Connect

135 volgers via Bloglovin'

75 volgers via Google+ 

en niet te vergeten alle leuke contacten die ik hier heb opgedaan <3

Dank daarvoor!!!

Nou komt ie..

Ik gaf hem HIER al eens eerder weg

en wat is ie weer leukkkkk!!

De Simply Haken nr. 02/2014


Dus ik doe het gewoon lekker nog een keer!

Wil je kans maken op dit leuke tijdschrift

1.Zorg dan dat je volger bent of word van mijn blog

2.Laat een leuke reactie hieronder achter :)

3.Een linkje op je blog of pagina zou leuk zijn maar hoeft niet 

Op mijn eerste blogverjaardag 19 april a.s maak ik de winnaar bekend!

Heel veel succes iedereen en ik wens jullie allemaal een hele fijne dag tussen de buien door en vergeet niet;

na regen komt ZONNESCHIJN :D :D


Liefs Henrike

57 opmerkingen:

  1. Wow al bijna één jaar! De tijd gaat snel! Ik volg je met heeeel veel plezier! Ga vooral door! Fijne week, liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een jaar bloggen, knap hoor! Ik heb hier veel moeite mee. Gefeliciteerd. en voor het eerst ben ik de eerste die reageert.
    Nog veel plezier met het schrijven van je blog. Ik zal het met evenveel plezier lezen.

    De Handwerkmiep

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je (bijna) blog verjaardag! En ik zou zeggen, ga zo door!!! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Al een jaar aan het bloggen en nog steeds met veel zin als ik je blogjes zo lees. Ga lekker zo door ik lees gezellig met je mee al reageer ik bijna nooit. Leuke give away ik doe graag mee. groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Na zonneschijn helaas weer volop regen. Jammer, maar waar. Al zijn mijn plantjes er wel blij mee.
    Gefeliciteerd met je 1e blogverjaardag. Dat je een leuk blog hebt kun je wel zien aan het aantal views en volgers. Op naar een 2e blogjaar net zo leuk als het eerste.
    IK plaats zo een link naar je blog en natuurlijk waag ik graag een kansje.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoihoi, Wat leuk joh, al een jaar aan het bloggen.Ik lees je blogs altijd met veel plezier! Ik doe graag mee met je give away, en plaats een linkje op mijn blog. Doe jij ook mee aan mij give away?
    Fijne dag.
    Lize

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd leuk een blogverjaardag vieren. Ik ben zelf net begonnen met een blog en ik moet zeggen: het is veel werk. En dan heb ik nog niet eens veel gedaan. Ik hoop ook ooit mijn eerste blogverjaardag te kunnen vieren. Natuurlijk plaats ik ook een linkje op mijn blog (als mijn papa thuis is want ik heb zelf geen idee hoe ik dat doe ;)) En natuurlijk wil ik ook een kansje wagen voor deze leuke give-away :D
    Veel plezier nog met het bloggen en... op naar die tweede verjaardag ;)

    Groetjes Elisa

    (Kom je even kijken als je tijd en zin hebt? http://elisahaakt.blogspot.be/)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd met de 1e verjaardag van je blog!
    Ik zou hem graag willen winnen :)

    Groetjes Renske
    http://renskecreatief.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je 1e blogjaar! Altijd leuk om je blog te lezen en ik laat deze kans op een leuke prijs niet schieten! :)

    Liefs,
    Daphne

    http://lifeislikeatriplechocolatecookie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd hoor met je 1e blogverjaardag!
    Graag wil ik kans maken op je give-away.
    Groetjes Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw! Een jaar aan het bloggen en dan al zoveel volgers, superleuk! Gefeliciteerd!
    Ik die graag mee met je give-away!
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat gaat dat hard hè?! Gefeliciteerd alvast. Ik kan wel wat nieuwe inspiratie gebruiken dus ik doe graag mee met je give-away.

    Groetjes Jessica van
    www.troetelsenzo.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je eerste blogverjaardag! Ik geniet altijd van je berichten en hoop dat er nog veel volgen. Graag doe ik mee met je give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Henrike, wat snel al weer. Ik lees je blog altijd via de haak maar aan blog, waar je ook op post. En klik vaak even door naar je blog. Ceep up the good work en altijd leuk zo'n give away... maar dat je doorgaat met bloggen is belangrijker! Succes met het volgende jaar.
    AmiFan
    http://cute-amigurumi.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alvast gefeliciteerd en ik doe graag mee aan de give-away

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte met je eerste blogverjaardag! Dat er nog maar vele mogen volgen! Leuke give away, ik doe graag mee!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Knap hoor, al zoveel volgers in één jaar....
    Gefeliciteerd met je blogverjaardag en ik doe graag mee aan de give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gelukkige blog-verjaardag!
    Ik waag graag een kansje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oeh,joepie een give-away!Doe graag mee en ben een nieuwe volger

    BeantwoordenVerwijderen
  20. joehoe ! gefeliciteerd! Hiep hiep hoera! Op naar meer blogjaartjes erbij!
    Ik waag graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met je 'blog-verjaardag'!

    Zelf ben ik afgelopen jaar begonnen met haken en doe ik veel leuke ideetjes op uit jouw blog en Simply Haken. Het tijdschrift staat dan ook op het lijstje voor mijn verjaardag op 10 april! Het zou natuurlijk dubbel zo leuk zijn om deze give-away dan ook echt als (verlaat) verjaardagscadeau te krijgen!

    Op naar nog vele jaren leuke blogs voor nóg meer haakplezier!

    Liefs,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Volgen doe ik je al heel lang en ik doe graag een gokje op dit leuke tijdschrift.
    Van harte met je blog verjaardag en natuurlijk alvast met je eigen verjaardag. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nu ook officieel volger geworden , hoewel ik jeblog al langer lees natuurlijk.
    Wat byzonder dat je na 1 jaartje al zoveel volgers hebt . Blijkt wel uit hoe leuk je blog is !
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Alvast gefeliciteerd! En op naar de volgende verjaardag. Blijf je zeker volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Alvast gefeliciteerd met je blogverjaardag! Leuk he, zoveel contacten en inspiratie online. Ik doe graag mee en zal je give awy ook vermelden op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Volger was ik al van je, je hebt tenslotte een geweldig blog. Een jaar al weer , wat gaat de tijd snel. Plak er nog maar heel veel jaartjes blogplezier aan vast. Je give away is te gek en ja ik doe graag mee. Alvast gefeliciteerd
    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd, op naar de volgende blog-verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Alvast gefeliciteerd met je éénjarig blog-bestaan, ook ik geniet volop!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd! Met je leuke give away doe ik ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd met je blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Jou blogverjaardag en niet cadeau's krijgen maar geven dat is nog eens lief.
    Daarom bij deze een minibrief!!

    Super, super, supergaaf is deze Give Away, daarom doe ik ook heel graag mee!

    Liefs Ank.
    Ps: Fijne eerste Blog verjaardag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hiepder de piep HOERA!! Snel is het jaar voorbij gevlogen he.... Wat een top actie! Helemaal als je dolletjes bent op haken.... Ik doe graag mee en wens je nog heel veel likers erbij - je maakt veel leuks - Liefs Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Van harte proficiat met je eenjarige jubileum! Ik lees je blog al een tijdje met veel plezier, nog vele jaren erbij gewenst!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Van harte gefeliciteerd!! En wat een leuke give-away, ik doe natuurlijk heel graag mee. Liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Proficiat met je blogverjaardag! Wat heb jij al veel volger op een jaartje bijeenverzameld :-)
    Ik doe heel grrag mee voor dit mooie tijdschrift te kunnen winnen.
    Volger ben ik al een hele tijd. En dezeavond zet ik een linkje

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wow! Wat een boel volgers in een jaar! Ik was 5/12 een jaar aan het bloggen, maar heb pas 32 volgers:) (misschien heeft het er iets mee te maken dat ik geen facebook meer heb). Alvast van harte gefeliciteerd! Ik doe graag mee met de give-away, maar ik ben niet zo heel goed in het achterlaten van leuke reacties:) Ik ga in elk geval even een linkje op mijn blog plaatsen.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Alvast gefeliciteerd!! Wat gaat een.jaar snel hè. Ik zou zeggen op naar het volgende jaar. En natuurlijk ga je ook het komende jaar weer vele volgers krijgen en nog meer gezellige contacten op doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Mooie blog, ik heb je blog leren kennen langs haak maar aan.
    Veel groetjes brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gefeliciteerd! Lees altijd met plezier je blog. Een give away is natuurlijk altijd leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Leuke giveaway hoor! Ken het blad helaas nog niet, veel succes met nog een jaar je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een superleuke blog en wat maak je een leuke dingetjes :-)

    Ik heb ook een blog: www.kralenhebbedingetjes.blogspot.com

    Liefs, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Dat is een leuke give away, daar doe ik wel heel graag aan mee :-)
    Het zal je vast niet ontgaan zijn dat ik je al behoorlijk tijdje volg, en met veel plezier. Hopelijk blijf je nog heel lang in blogland :-)
    Ik zal meteen een link op mijn blog plaatsen, zodat nog veel meer mensen mogelijk je blog kunnen vinden en ik zal ook even op fb delen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hallo
    Gefeliciteerd met je eerste blogverjaardag
    Ik doe graag mee met je giveaway

    Groetjes van janine

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Super leuk dat je weer een give away doet. Geweldige blog heb je, je schrijft leuk, je haaksels zijn erg inspirerend en ik hoop dat je dit nog lang gaat volhouden! Gefeliciteerd met je 1 jarige "bestaan".

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Gefeliciteerd met je bijna 1e verjaardag, dat er nog heel veel blogverjaardagen mogen volgen. Ik lees je blog met veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. De tijd vliegt inderdaad: al één jaar aan het bloggen ! Proficiat !
    Ik ken dat haakboekje ook niet en ben dus wel nieuwsgierig wat voor moois daarin te haken valt. Ik doe dus heel graag mee.
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi hoi,
    Da's een gave give-away ! Daar wil ik wel een gokje voor wagen ! Volger ben ik natuurlijk van je leuke blog !
    Haakgroetjes,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik kom steeds meer leuke blogs over haken tegen, ben blij dat ik niet de enige ben met een haak tik ;-). Dus aangemeld ook bij jouw blog als volger. gr Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een leuke give away, ik doe ook mee! :-) Ik heb al een paar keer met het blad in handen gestaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hallo, wat een leuke blog, ik ben snel je volger geworden! Succes met al je freubels!! Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Proficiat ! op naar de volgende
    groetjes clo

    BeantwoordenVerwijderen
  52. gefeliciteerd met je 1 jaar bloggen!!
    ik doe graag mee met je give away.. volger was ik uiteraard allang!

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews