zondag 13 april 2014

Konijntjes en knutselwerkjes

Vandaag een heerlijke rustige en creatieve zondag gehad!

Weten jullie nog dat ik bij Lisanne van draad en praat een give away won?

Dit maakte ik ervan :)

3 schattige paas konijntjes,genaamd konijntje Pluis naar het patroon van Stip en Haak


HIER vind je het patroon




Verder vandaag ook heerlijk geknutseld voor pasen met mijn dametjes 


Heerlijk toch?!!

Oh ja en doe je al mee met mijn give away??

Fijne zondag verder iedereen

Liefs Henrike

11 opmerkingen:

  1. ooo, die bunny's zijn echt super schattig! Lekker dagje! Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee om een hart te vullen met lieve paashaasjes. Ze zien er schattig uit in deze mooie kleuren. Je hebt de GiveAway dus met plezier gebruikt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja idd, die give-away is helemaal op zijn plek gekomen! :-)
    Top Henrike! groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jazeker doe ik al mee met jouw geweldige give away! Ik duim me suf voor mijzelf ;-)
    Wat een schattige Pluisjes heb je gemaakt! Leuk dat Lisanne zo kan zien dat het zo goed terecht is gekomen.
    Fijn, als je meisjes ook zo graag knutselen, ze hebben goed hun best gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve Pluisjes, gezellig zo bij elkaar in het mooie houten hart!
    Give away?! Ik ga gauw kijken. :-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er leuk uit, en ook het knutselen met je meiden! Helemaal klaar voor Pasen dus? Njoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gewoon.

    Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award:
    http://blog.tyra.be/2014/04/liebster-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze leuk geworden zeg! Leuk in de hartjes letterbak. En je dochters hebben ook erg hun best gedaan.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw zeg ... leuk zo'n creatief gezinnetje ... helaas zijn mijn creatievelingen reeds de deur uit :-) ... Super gedaan in elk geval. Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ben ook pluisjes en andere kleine paashaasjes aan het haken.. grappig om te zien dat ze bij iedereen een andere uitstraling hebben!

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews