donderdag 24 april 2014

Koningsdag armbandjes

Afgelopen dinsdag haakte ik een paar armbandjes voor zaterdag:)

Want dan is het koningsdag! Ik moet toch wennen aan dat woord

Maar het word vast een gezellige boel!

Ik vond een leuk patroon voor armbandjes en dit is het resultaat geworden



Het patroon kan je lezen op DIT leuke blog!

Ik heb ze zelf wat eenvoudiger gehouden en heb er kleurige knoopjes van de Hema opgenaaid :)

Je kunt ze zelf natuurlijk nog met van alles versieren ;)


Omdat ik best veel haak als onze oudste op school zit heeft de jongste dame hier in huis de eer om alles als eerste te testen ;)



Ik wens iedereen een prachtige koningsdag toe en maak vooral veel PLEZIER!!

Tot blogs!

Liefs Henrike

16 opmerkingen:

  1. Leuk! Ze zijn echt heel erg leuk voor Koningsdag, gaaf gedaan, groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk geworden. Ik ben voor mijn kids ook al druk bezig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie armbanden. Dat is nog even snel voor zaterdag te haken. Dank je voor de link.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee. Kids gaan dit heel graag dragen. Jammer dat wij dat hier niet kennen Koningsdag. Maar de armbanden in een neon-kleurtje zouden hier wel in de smaak vallen. Alvast bedankt voor delen van patroontje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps ... de rest van tekst bleef in mijn pen hangen :-) Wens jou nog een fijne dag, liefs Tinne

      Verwijderen
  5. Leuk hoor, jij ook een fijne dag zaterag!
    Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen
  6. aaaah die zijn echt mega tof! X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beste Henrike,
    Leuk als je je eigen patroontje bij iemand anders terug ziet! Hartelijk dank voor het maken van een link naar mijn pagina! Kreatieve groeten van Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohh die zijn tof zeg!! Heb me zojuist ook aan het patroontje gewaagd maar snap er helaas niet veel van haha, heb toch wel een precieze beschrijving nodig altijd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marleen! Leuk dat je ze ook gaat maken :) als je goed kijkt naar de foto's gaat het vast lukken!! En vergeet niet om na elke toer je werk te keren! ;) succes!

      Verwijderen
  9. leuk zulke armbandjes wat kan je veel op haak gebied .
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews