maandag 12 mei 2014

Gehaakte beestenboel en verwennerij

Vandaag mag onze jongste dochter trakteren op de peuterspeelzaal :D

Ik maakte als traktatie gehaakte potloodkopjes van allemaal verschillende dieren op een potlood met daaraan een zakje snoep



Het patroon komt van Haakmuts en het leuke is dat ze er een basispatroon voor het kopje heeft bijgzet zodat je zelf ook wat kan varieren

Het varken,de beer,de olifant en de kikker maakte ik volgens haar patroon en het konijn ook alleen heb ik daarbij een ander snuitje gemaakt zodat hij een beetje op Nijntje lijkt

De giraffe heb ik zelf verzonnen :)



Ik ga de traktatie straks brengen en ben heel benieuwd wat de kindjes er van zullen vinden :)


Wat ik ook niet aan jullie voorbij wil laten gaan is moederdag

Gister ben ik ontzettend verwend door mijn lieve schatten en omdat ik zelf van knutselen hou zijn deze zelfgemaakte cadeaus mij het meeste waard <3 <3


Voor mijn eigen moeder heb ik dit steigerhouten tekstplankje laten maken omdat ze altijd voor ons klaar staat


De tekst zegt genoeg toch? ;)

Ik wens jullie allemaal een fijne maandag toe!

Liefs Henrike

17 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd voor jouw dochter en voor jou. Wat heb je een superleuke traktatie gemaakt. Dat wordt een echt feest op de peuterspeelzaal.
    Je bent fijn verwend met moederdag en ook jouw moeder heeft een leuk cadeau gekregen.

    Veel plezier vandaag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk gedaan! Echt heel leuk! Fijne maandag, groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dit een prachtige traktatie ...
    Super van je om dit te maken ...
    Fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke traktatie heb je gemaakt!
    Gefeliciteerd met je dochter :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat bdn je druk geweest met de traktatie, maar het resultaat is dan ook erg leuk! Dat zal vast goed ontvangen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een werk meid maar wel heel erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat een werk heb je er van gemaakt!
    Super leuk!
    En gefeliciteerd!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gostei muito do seu blog...
    abraço
    Leila

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ontzettend leuk al deze potlood beestjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk gemaakt al die potloodbeestjes. Daar waren ze vast heel blij mee.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een werk moet die traktatie zijn geweest, maar ze zijn mega leuk geworden!
    Je bent heerlijk verwend door je meiden, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke traktatie, een heel karwei en gepriegel denk ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk! Ik heb ook aan deze kopjes zitten denken voor als onze peuter afscheid neemt van de Psz, maar het lijkt me een heel karwei! Weet nog niet of ik het wel zie zitten om er 15 te m (h)aken...

    Groetjes Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews