maandag 5 mei 2014

Rita the rabbit

Eindelijk is ze klaar...

RITA THE RABBIT!

Ik vertelde jullie laatst over een nieuw project dat ik ging maken en wel een konijn met borduurpatroon

Het is een ontwerp van Lydia Tresselt

Zij maakt geweldige poppen genaamd de Lalylala poppen :D

Stuk voor stuk zijn ze geweldig! Zo heb je een beer,een vosje,een rat,een kangaroe met baby en nog veel meer!

Kijk maar eens op http://www.lalylala.com/

Rond pasen kwam Rita uit en vond haar zo mooi dat ik besloot haar te maken

Dit is het resultaat :D


Ik ben apetrots ook al kwam ik er tijdens het haken van deze pop achter dat ik al mijn amigurumi's altijd binnenstebuiten haak :O Haha! Op zich geen probleem natuurlijk,tis maar net wat je het mooist vind en wat je het fijnst vind haken toch?

Het borduurwerk was een echte crime en daarom heb ik zelf een beetje geimproviseerd ;)

Achteraf best goed gelukt :P

En als extraatje maakte ik van een paar strengetjes overgebleven borduurgaren een paar blaadjes en naaide ik er een roosje op <3


Nu snel verder met alle overige projecten die er nog liggen...

De traktatie voor de jongste die afgelopen zaterdag jarig was,de dekens waar ik een aantal weekjes mee achterloop,een sjaaltje en nog veel meer!!

Ik heb meer uren in een dag nodig!!

Herkenbaar denk ik ;)

Fijne zonnige maandag verder!

Liefs Henrike

13 opmerkingen:

  1. Rita is prachtig geworden. Grappig hoe een mens er opeens achter komt dat anderen iets anders met het haakwerk doen. Knap stukje borduurwerk.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is mooi geworden, wat een priegelig werkje zal dat geweest zijn (vooral het borduren). Mag je trots op zijn! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pfff...ja doe mij ook maar wat meer uren in een dag hoor, kom ook aan de helft niet toe van wat ik wil doen, (of we moeten maar wat korter gaan slapen :-)..hihihi...Rita is een schatje, heel mooi geworden!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel herkenbaar! hihi maar Rita is super schattig geworden! Echt heel leuk. groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar mag je inderdaad tros op zijn Rita ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw !!! ... Weer zo'n prachtexemplaar. Super gedaan! Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze is prachtig geworden ook met jou improvisatie aan borduursteken, het lijkt me inderdaad ook erg lastig om het mooi te krijgen. Het is je super gelukt.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind Rita prachtig geworden.
    Lijkt me vrij moeilijk dat borduren erop. knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze is prachtig geworden! Mooi ook met het borduurwerkje erop! Al lijkt me dat niet makkelijk!
    Mijn complimenten hoor!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog zo'n mooie!!! En wat is dat borduursel prachtig gedaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een mooie Rabbit. Daar mag je zeker trots op zijn. Echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews