dinsdag 20 mei 2014

Strikjes

Bij het haakblad Simply Haken nr. 02/2014 kreeg je gratis haakgaren en een haaknaald om een strikje te maken :)

Hartstikke leuk toch?

Even een leuk snel projectje daar houd ik wel van ;)


In het tijdschrift vind je het makkelijke patroontje

Ik maakte er een broche van voor op mijn blauwe jasje



De strikjes zijn leuk en snel te maken dus ik maakte vlug ook nog wat leuke haarclipjes voor mijn meiden <3


Denk dat die wel in de smaak zullen vallen :)

Met de dekens ben ik ook weer bijna up to date hoor!

Misschien dat sommige van jullie ze missen :P

Binnenkort dus een blogje over mijn dekens

Fijne avond!

Liefs Henrike

5 opmerkingen:

  1. Leuke strikjes! Ook een leuk blad de simply haken!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel erg tof zeg, die strikjes!
    Staat leuk!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die strikjesclipjes . ik doe het ook wel met bloemetjes . maar vind het altijd lastig vastmaken . heb je nog tips ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb laatst ook eens een aantal clipjes gemaakt met bloemetjes en die heb ik vastgelijmd met textiellijm en deze keer heb ik ze erop vastgenaaid met een paar steekjes. Het blijft gewoon een beetje uitproberen ;)

      Verwijderen

Totaal aantal pageviews