maandag 26 mei 2014

There's no place like home

Vandaag heerlijk aan het rommelen geweest in huis en leuke dingetjes gekocht

Ik maakte vandaag ook deze zomerse deurkrans met spulletjes van mijn favoriete winkel ;)

Zo gepimpt..uhh gepiept ;)


Heerlijk wat dingetjes gekocht voor op mijn straatje en voor in huis


Vooral de blauwe vaas die ik al heel lang wilde hebben ben ik erg blij mee :D

Ik heb er 2 van gekocht en ze hebben inmiddels een leuk plekje gekregen op het dressoir


Leuk met niks maar ook leuk met wat leuke takken erin evt. met wat leuke haaksels/pompons,wie zal het zeggen ;)

Ik heb er een stuk touw omheen gewikkeld omdat ik dat wel een zomers/strandachtig vond aandoen

Vanmiddag is oudste dochter bij een vriendinnetje spelen dus die hoef ik pas later op te halen

Geeft mij tijd om even lekker verder te haken aan de dekens die weer bijna up to date zijn :D

Fijne dag!

Liefs Henrike

11 opmerkingen:

  1. Mooie krans met die roze bloemetjes en het welcome bordje ...
    Fijn hé als je huisje gezellig is ...
    Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gezellig al die spulletjes. Mooi kleur idd de vaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke spulletjes. De krans is erg leuk! Veel haakplezier nog. Groetjes Daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker hè, zo'n dagje "aantutten" in en om het huis; je weet het er in ieder geval gezellig te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, je deurkrans! De vlinder heb ik ook, hij hangt bij mij aan de schuur. Lekker hoor zo'n dagje!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk allemaal zeg! Heerlijk zo'n dag! Geniet ervan!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk hoor ziet er allemaal wel weer erg mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt je slag geslagen bij de Action o.a. Ik zie een paar heel bekende dingen voorbij komen. Veel plezier met je aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellige krans zeg! X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een mooie deurkrans. Met al die leuke spullen maak je het echt gezellig.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews