donderdag 29 mei 2014

Update dekens Crochet Along 2014 #15 t/m 21

Zoals beloofd weer een update van de dekens :)


Ik liep een aantal weken achter maar heb de weken 15 t/m 21 weer netjes bijgewerkt 

Ik werkte weer aan de bobbelsteek,de granny stripes en de Chevronsteek

Soms was ik tevreden en soms niet dus dan haalde ik weer een paar toertjes uit...

...andere kleur,andere maat haaknaald...

Er zit in ieder geval nu al bloed zweet en tranen in deze dekens maar ze zijn het oh zo waard! 

Ik word echt blij als ik ze zie en ben blij dat ik meegedaan aan dit project :D

Even een close up van de laatste toeren



Wat vinden jullie?

Best leuk he?

Nog even de dekens in het geheel



Ik heb nog wel een eindje te gaan aangezien de dekens 1-persoonsbed formaat moet worden maar...

***Ik ben weer bij en blij ***

Fijne hemelvaartsdag nog!

Liefs Henrike

13 opmerkingen:

  1. Ja ze worden echt leuk je dekens!!
    Die van mij ligt over een -rommel- mandje en dus zie ik hem heel vaak liggen, want het mandje staat voor een snoer dat niet iedereen hoeft te zien... Maar het duurt niet lang meer of hij puilt er aan alle kanten uit en zal ik voor m'n mandje òf een andere oplossing moeten zoeken, òf gewoon geen rommel in het mandje hebben.....

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie dekens. Mooi kleurgebruik!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie dekens. Ik ben jaloers!! hihi. de kleuren zijn echt schitterend.

    Groetjes Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja echt leuk en ook leuke kleurtjes en toch weer heel anders dan de mijne :) en dat blijft toch heel bijzonder zoveel dekens en allemaal zo anders, ja ik ben ook bij. Morgen weer verder zal ze volgende week ook nog es plaatsen op mijn blog :))
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze worden super mooi en dat je er veel werk in hebt gestoken dat zie je er ook wel aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat je er veel werk in hebt gestoken is goed te zien. Ze zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn echt mooi aan t worden, leuke kleuren,..!*

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke, mooie, vrolijke dekens maak je. Je hebt gelijk. Heet is de moeite waard om mee te doen.

    Fijn weekend met de nieuwe opdracht, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely colors, especially the yellow/red/blue one!

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews