maandag 2 juni 2014

Filet gehaakt sjaaltje

Dit leuke sjaaltje lag al heeeeeel lang in de la met onafgemaakte dingen en ik vond het toch wel tijd om deze sjaal nu eens af te maken ;)

Zonde om te laten liggen toch?

Het afgelopen weekend heb ik lekker zitten haken in het zonnetje :D

En dit is dan het resultaat:


Ik heb ook nog wat buitenfoto's gemaakt :)


Zie je die mooie bel?

(dochterlief was aan het bellenblazen ;P)




Het patroon voor dit sjaaltje staat in het fantastische boek

HAKEN EN KLEUR

van Claire Boeter en Saskia Laan

Fijne avond verder iedereen!

Liefs Henrike

11 opmerkingen:

  1. Heel leuk hoor, inderdaad zonde als ie nooit afgemaakt was. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk!!! mooie kleuren ook...Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi sjaaltje is het geworden; heel lief met die kleine bloemetjes erop :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet alleen uw sjaal vind ik super maar ook uw foto's zijn heel leuk genomen. Heb ook nog heel wat onafgewerkte creaties liggen die ik eigenlijk gewoon in elkaar moet zetten, maar om één of andere reden kom ik er niet aan toe.
    Fijne avond nog, grts Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je compliment over de foto's Tinne! Altijd leuk om te horen ;)

      Verwijderen
  5. Mooie sjaal. Die bloemetjes erop geven het net dat tikkeltje meer.

    Groetjes Daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk, die staat ook nog op mij to-do lijstje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie shawl. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tja... daar ben ik ook nog mee bezig, maar dat was veroordeeld tot 'tuin-project'..... en aangezien we de laatste tijd niet zo heel veel in de tuin hebben kunnen zitten is het nog steeds niet af.... Maar het weekend wordt mooi zeggen ze, dus wie weet hoeveel productie ik dan nog opbreng!!
    Met andere woorden: IK VIND JE SJAALTJE LEUK!!!!

    Groetjes,
    Marian

    PS Leuk dat je m'n blog volgt! Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi gemaakt, ook ik heb het boekje van haken en kleur en mijn voornemen was meteen dat sjaaltje maken alleen.... ik draag bijna nooit sjaaltjes haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews