vrijdag 27 juni 2014

Hartjes & Co

Vandaag vond ik na het koffie drinken een wel heel bijzonder liefdevolle boodschap onderin mijn kopje koffie :)


Ik zag het pas later toen ik het kopje naar de keuken wilde brengen! En als liefhebster van hartjes wilde ik dit exemplaar graag even op de foto zetten ;)

Vandaag groeide mijn moederhart nog een klein beetje meer toen mijn lieve grote meid mij vroeg of ik het loomen nog eens uit wilde leggen want laatst met het bord zag ze het op een of andere manier niet dus ik kocht voor haar een miniloom en na 1 keer uitleggen snapte ze het :D

Dus nu kan ze het ook met het bord ;)

Ze is er de hele tijd druk mee geweest en maakte haar eerste eigen armband


En natuurlijk eentje voor mama <3 

Die met heel veel trots gedragen gaat worden natuurlijk!!


Na de zwemles wilde ze gelijk weer verder en maakte ze 2 kettingen

Een voor haar zusje omdat ze zo zielig is omdat ze waterpokken heeft en eentje voor haar zelf

Wat een kunstwerken :)

Ik maakte er lieve hartjes aan vast <3



Eerder deze week maakte ik deze loomarmband met hartjes

(de circle of hearts bracelet)


Het instructiefilmpje vind je HIER

Heerlijk toch al die hartjes?!!

Oh ja en deze leuke tissuebox vond ik gister bij de Lidl :)

Als haakster moest ik die gewoon meenemen ;)


Fijn weekend iedereen!!

Liefs Henrike

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooi hartje! Leuk dat je het nog even vast legde op de foto! En wat een rage hè, die loombands. Maar erg leuk om samen te doen! Heb er ook al een paar gemaakt met mijn dochters.
    Grappig, die tissue box heb ik ook een paar weken geleden gekocht!

    Ik wens je een fijn weekend!
    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat bijzonder. Een hartje in je koffiekopje. Goed om even op de foto te zetten. Jouw dochter heeft de smaak goed te pakken. Haar loomcreaties zien er stuk voor stuk prachtig uit.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super knap van je dochter en mega lief dat ze voor haar zieke zusje ook een ketting maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig dat hartje in je kopje! En superlief die mooie ketting voor een ziek zusje daar ben je als mamma terecht trots op;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw echt wel speciaal zo'n hartje in een kopje. En wat een lieve meid heb jij in huis...zowel voor mama als de zieke zus zo'n mooie armband en ketting maken!

    Groetjes Daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat kun jij toch geweldig 'vertellen'
    het leest zo heerlijk weg :-)
    ziet er allemaal gezellig uit!!
    Fijn weekend
    Knuf! van Mez11, Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke creatieve dochter heb je toch!
    Zo lief van haar om mama en haar zieke zusje te verwennen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja die tissue box is erg leuk inderdaad! De loom armbandjes zijn goed gelukt, je mag inderdaad trots zijn op je dochters!

    Liefs Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews