donderdag 5 juni 2014

Letterslinger en kinderkunst

Eens in de zoveel tijd koop ik eens een tijdschrift

Gewoon voor de leuk :)

Ik nam laatst een keer de Flow mee 

Ik las her en der op blogs positieve berichten over dit tijdschrift en de cover zag er mooi uit,mooi gevuld,papieren knutseltjes erbij....

 Nou die nemen we mee dacht ik :D

En wat blijkt; ik vind het een leuk tijdschrift!

HIER kan je lezen waarover het gaat

(Als jullie nog meer leuke tijdschrift tips hebben..brand maar los ;))

In dit nummer wat ik kocht (nr. 03/2014) zat achterin een letterslinger

en aangezien het slecht weer was vandaag met die heftige buien dacht ik dat het wel eens fijn knutselweer kon zijn ;)


"Ik ben blij met jou"

Een lieve tekst is het niet?

Ik heb de letters opgehangen met een houten knijper dat is weer eens wat anders...



Gister maakten mijn beide dochters ook nog een waar kunstwerkje

Ik ontdekte dat oudste dochter (bijna 5) mooie huisjes kan tekenen en dat jongste dochter (net 3) haar poppetjes ook steeds meer echt op poppetjes gaan lijken :D Het blauwe boven aan is de regen :)

Wat kan je als mama dan TROTS zijn

Hier krijgen de mooiste kunstwerkjes dan ook een ereplaatsje in huis <3


Ik heb ook nog wat gehaakt.....


Maar daarover later meer ;)

Fijne avond!

Liefs Henrike

7 opmerkingen:

  1. Wat een lieve slinger en prachtige kunstwerken! Leuk hè, om ze zo te zien ontwikkelen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja echt wel! En ze doen het helemaal zelf :) het maakt je echt trots <3 Gaat veelste hard alllemaal!

      Verwijderen
  2. Wat een mooie kunstwerken! En een prachtige slinger!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe hartverwarmend kunnen de knutseltjes van je kinderen zijn!! Ik word er soms stil van. Met het groter worden word het wel minder, maar als je dan wat krijgt is het dubbel leuk!! Koester die momenten!!
    En je slinger vind ik leuk!!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk genieten van al die creativiteit in een blij huis.
    Echt prachtige kunstwerken van jouw kinderen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, het is een leuk blad, de FLOW. Koop het ook wel eens. Leuke slinger! En de kunstwerkjes van je kinderen mogen er ook zijn, erg leuk!

    Fijn weekend!
    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief hoor, die tekeningen. Leuk ook dat je kids net zo creatief zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews