maandag 16 juni 2014

Melody the unicorn

Uit de Simply Haken nr. 03/2014 maakte ik deze schattige eenhoorn ontworpen door Capri Hulsey


Ik moet zeggen dat ik dit ami-vriendje lastig vond om te maken

De plaats van de oren en de hoorn heb ik een paar keer opnieuw moeten doen

Ik vind haar ook niet echt op een paardje lijken hihi!

Maar al met al is ze best schattig toch?

Degene die mijn blog al een tijdje volgen zien misschien dat ik toch ook het eenhoorntje (hoe eigenwijs ook) op mijn eigen maniertje heb gehaakt ;) :P

Ze kijkt een beetje droevig ook 

Dit stukje tekst pikte ik van de Etsy pagina van de maker van dit schatje

This unique little unicorn foal fell from her fluffy little cloud and landed amongst the other amigurumi critters. At first she was afraid, since she had only been around other unicorns all her life, but soon found them to be very friendly. After she showed them her ability to fart little rainbows, they decided to giver her the nickname Melody. 



Het staartje vind ik ook erg cute <3

Ook werden er dit weekend nog wat loombandjes gemaakt

We hebben na de single chain nu ook de fishtail bracelet onder de knie ;)


Inmiddels is onze jongste dochter ook ziek geworden en zal ook zij een dezer dagen gespikkeld zijn maar ja dan zijn we deze kinderziekte ook maar gepasseerd zullen we maar zeggen ;)

Fijne maandag verder!

Liefs Henrike

11 opmerkingen:

  1. Een heel lief en schattig vriendje ...
    De rage met de loombandjes ken ik ook ...
    Fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super lieve schattige eenhoorn. Super sweet ^^

    Groetjes en een fijne week,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie eenhoorn, echt een schatje. Sterkte met de zieke dochter! Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahw wat een lieve eenhoorn!

    Liefs Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem erg lief hoor, je eenhoorn!
    Ook hier heb ik al enkele armbandjes gemaakt!
    Leuk om te doen! Succes verder!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is echt wel een schatje, die eenhoorn!
    Mooie armbandjes hebben jullie gemaakt :-)
    Beterschap voor je jongste!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke creatie. De bandjes zijn ook goed gelukt.
    De kinderen hier zijn er ook helemaal van in de ban.
    Veel beterschap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had hem ook al gezien en op mijn to do lijstje gezet. Die van jou lijkt echt wel op de originele. Supperschattig. En hier thuis wordt ook volop geloomd! Wat een rage hé

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een schatje geworden! Mooie armbandjes gemaakt Veel sterkte met de zieke meiden, hoop dat ze er snel weer 'doorheen' zijn! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje. Ze kijkt eerder wat verlegen dan verdrietig (vind ik). Het kleine eenhoorntje is in ieder geval goed gelukt. Net als ie mooie armbandjes.

    Beterschap voor de meisjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews