maandag 30 juni 2014

Sleutelhangers

Gister lekker een ochtendje creatief geweest :)

Haken en loomen gaat heel goed samen moet ik zeggen ;)

Ik maakte een mini granny square

Ik had zin in een mini haakwerkje wat snel klaar was 

Leuk als sleutelhanger :D


Voor beginners is er een leuke tutorial te vinden bij made by Mriek

Ik wilde met de loom elastiekjes ook eens een figuurtje proberen en zo ontstond er een hartje


En die doet het ook goed als sleutelhanger ;)



Ik ben net als mijn dochter ook een beetje verslaafd aan die gekke elastiekjes en maakte weer een nieuwe armband 

(van glow in the dark elastiekjes :D)

De quadrafish bracelet

Het instructiefilmpje vind je HIER


Momenteel haak ik aan DE dekens en haak ik leuke cadeautjes maar daar over later meer ;)

Ik wens jullie een fijne maandag toe

Liefs Henrike

11 opmerkingen:

  1. Leuk zeg, zo'n granny als sleutelhanger. Ik heb zelf niet zoveel met het loomen, maar je maakt er leuke dingen mee zeg!
    Lieve groetjes,
    Mirjam
    PS: doet jou leeslijst het ook weer gewoon?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hier doet hij het ook weer gewoon :) waarschijnlijk gewoon een storing bij Blogger geweest denk ik ;)

      Verwijderen
  2. Heerlijk soms van die kleine werkjes en dat loomen leeft hier ook behoorlijk, mijn dochter is 12, het is zo leuk dat het iets is voor alle leeftijden...heb het zelf nog niet geprobeerd, maar ga dat zeker een keertje doen! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ahum..heel ernstig dit, maar mijn dochter is inmiddels al 13...hahaha

      Verwijderen
    2. Goh, dat gaat snel bij jullie, Maddy :-D

      Verwijderen
  3. Altijd leuk en snel klaar zo'n kleine hebbedingetjes. Hi ...heel toevallig. Mijn dochter belde net van haar kot ( Hasselt ) dat ze voor mij zo'n set loomen gekocht heeft. Zij is 23 dus ... en diegene die haar er gaat met amuseren is er heeeuuuu ... hihihihi ... lol.
    Heb mijn Cal-dekens (2) gisteren terug uit de kast gehaald en de draad weer opgepikt. Was het wat beu geworden maar het is eigenlijk zonde om ermee te stoppen.

    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soms is het gewoon fijn om even een snel klaar projectje te hebben. Ze zijn erg leuk geworden je sleutelhangers. Mijn dochters vinden de armbandjes wel heel leuk maar ik moet ze dan vaak maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha! Hier ook hoor! Jordan kan sinds kort wel de single chain en de fishtail bracelet op de mini loom :) de rest maak ik :D

      Verwijderen
  5. Leuk, sleutelhangers die verraden wat je hobby's zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk gedaan !!, en ja soms is iets simpels en kleins voldoende.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb je zonet op een andere blog zien staan en vermits je blogtitel "een draadje los" me intrigeert, kom ik even langs. Ik houd van mensen met ""een hoek eraf" zoals wij Vlamingen zeggen.
    Mooie sleutelhangers heb je gehaakt en geloomd.

    Pittige slogan ook bovenaan je blog.

    Het leest hier gezellig.

    Brigitte
    van http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews