dinsdag 29 juli 2014

Babyboots en loom cord cover

Alweer 2 projectjes af :D

Ten eerste deze paars/blauw/groene schoentjes/laarsjes voor de babyborn van mijn oudste dochter




Gehaakt met Scheepjes Softfun Batik

Het patroontje vond ik HIER  

Ik heb het her en der een beetje aangepast en mijn eigen draai eraan geven zodat ze een wat betere pasvorm kregen

Schattig he?

 Jordan vond alleen de veters niet zo leuk maar er omheen gebonden staat het ook erg leuk en worden het meer Uggs zoals mevrouw zelf zegt ;)

Ook het loom cord cover is af en nu is het helemaal duidelijk welke oplader er van mij is :P



In alle kleuren van de regenboog!

Ik <3 it!

Ik heb de quadrafish gebruikt

Oplader ertussen en voila!!

Alle nieuwe volgers welkom op mijn blogje!

 Ik zeg het niet zo vaak dus vandaar nu even wat extra aandacht! Ik vind het echt leuk om te zien dat steeds meer mensen mijn blogje lezen :)

Tot de volgende keer maar weer ;)

Liefs Henrike

11 opmerkingen:

  1. Leuke vrolijke slofjes en een leuk vrolijk snoer! Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg, zowel de slofjes als de oplader... Nu begin ik toch een beetje spijt te krijgen dat ik hoog bij laag heb lopen beweren dat loomen echt niets voor mij is en ik het echt niet wil doen :-p
    Lieve groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Loomen is wel verslavend hoor dus als je niet nog een hobby erbij wilt vooral niet doen ;)

      Verwijderen
  3. Hee, wat een goed idee om het snoer heen loomen, en de slofjes zijn mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die slofjes voor de pop en die loom cover is geweldig! Zo kleurrijk daar wordt je direct vrolijk van. Groetjes Daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk idee zo voor je oplader, zo raak je niet meer in de war ,de slofjes zijn ook leuk jij blij dochter blij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die kabel is echt cool zo! (Of is 'cool' niet het juiste woord, beetje jaar 2000-achtig?) :) Hartstikke leuk in ieder geval. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha! Bedankt! Volgens mijn oudste dochter is het goede woord: vet cool!!! ;)

      Verwijderen
  7. Wat leuk dat snoer met de elastiekjes erom. Zal het mijn dochter laten zien, misschien vindt ze het mooi om voor het oplaadsnoer van haar tablet te maken.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb u via andere bloggers gevonden...leuke blog..ik zal meer gaan bezoeken...

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews