vrijdag 11 juli 2014

Bloempotjes voor juffendag

Vandaag vierden ze op de school van mijn oudste dochter juffendag :)

Dat vraagt om een cadeautje 

Ik omhaakte de deksel van dit schattige snoeppotje met zuurtjes 

2 voor haar vaste juffen en 1 voor haar stagejuf



Ik maakte er een label (Hema) aan vast die ik bestempeld had met de tekst

"Really seriously you're amazing" 

Toepasselijke tekst voor de juffies van mijn grote meid!

Ook de stempels zijn verkrijgbaar bij Hema


Die stonden al een tijd op mijn verlanglijstje en nu had ik reden om ze te kopen ;)



Voor het patroon van de roos ben ik geinspireerd door Valerie van


Ik maakte de bloem alleen wat groter en haakte daarvoor 60 lossen en maakte 7 stokjes ipv 6 stokjes

Zo makkellijk en snel resultaat! :D

Om het af te maken maakte we er nog een tekening aan vast en pakte het leuk in :)


Oh ja en nog bedankt voor de reacties op mijn bankje van mijn vorige blogpost

En ik ben ontzettend leuk geslaagd voor de bruiloft voor a.s woensdag <3

Het word vast een mooi feestje :)

Fijn weekend!

Liefs Henrike

8 opmerkingen:

  1. Hoi Henrike,
    Wat een leuke potjes heb je gemaakt voor de juffen.
    fijne dag.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze potjes heb je leuk gemaakt voor de juffen, daar zijn ze vast heel blij mee :-)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke, unieke en vrolijke cadeautjes!
    Erg leuk gemaakt!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd heel leuk om zoiets te knutselen/haken en zeker om het te krijgen. Maar zou al heel blij zijn met de inhoud hoor :-)
    Is heel origineel en persoonlijk hetgeen ze enorm gaan waarderen.

    Nog een fijn weekend, groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een mooie bloemen, daar wordt je direct vrolijk van. Die stempels zijn ook erg leuk!
    Groetjes Daisy

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews