maandag 28 juli 2014

Kleurrijke W.I.P.'s

Afgelopen week weer lekker de haaknaald erbij gepakt om weer aan wat nieuwe projectjes te werken :)

Kom je mee een kijkje nemen?

Er is een nieuw ami-vriendje in de maak...


Visjes...


Een loom cord cover


En van dit heerlijke bolletje Scheepjes Softfun Batik maak ik iets voor de babyborn van mijn oudste dochter


Ook scoorde ik nog een gave Ibiza Style armband bij die leuke winkel en voor zo'n leuk prijsje kan je deze hippe armband niet laten liggen toch?


Binnenkort meer ;)

Liefs Henrike

3 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er allemaal gezellig uit! Mijn dochter heeft ook een loom-cordcover gemaakt. En is zelfs een eigen loomblog gestart. ;-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vrolijk allemaal! Ik ben erg benieuwd naar het nieuwe ami-vriendje!
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kleurtjes allemaal. ziet er leuk uit

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews