maandag 21 juli 2014

Loom uiltjes en armbanden

Vandaag even een heerlijk dagje om bij te komen van het warme weer :)

De meisjes hebben zomervakantie en daar moeten we natuurlijk van genieten! We begonnen de dag heerlijk rustig zonder haasten om op tijd op school te komen...

Regenbuitjes tegen de ramen is toch wel gezellig en dan krijgen we zin om te knutselen ;)

Ik ging vandaag voor loomen en maakte deze schattige uiltjes naar een filmpje van Eveline Maureen


Klik HIER voor het instructiefilmpje

Ook maakte ik de rainbow ladder bracelet


Klik HIER voor het instructiefilmpje

En als laatste maakte ik 2 armbanden voor mijn dochters met hun naam met behulp van letterkraaltjes <3

Dit is de triple single bracelet



Klik HIER voor het filmpje wat ik ervoor gebruikt heb

Verder heb ik vandaag haakideetjes verzameld om de komende tijd te haken ;) Het betreft iets knuffelbaars,een traktatie en iets voor de poppen van mijn dametjes :) 

In de crochet along dekens heb ik momenteel even geen zin maar ik weet zeker dat ik die zin wel weer terugkrijg hoor want ze worden al heel mooi maar vind kleinere projecten nu even wat leuker...

En wat hebben jullie vandaag gedaan??

Liefs Henrike

5 opmerkingen:

  1. Komt me allemaal zóóó bekend voor!!
    Onze dochter heeft deze geloof ik ook allemaal gemaakt!!
    Leuk hè?
    Die van jou zien er ook leuk uit!!
    Heerlijk vakantiemateriaal!!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan met die loom-bandjes! Mijn dochter is er ook al weken zoet mee, maar ze heeft eigenlijk nog nooit via youtube iets gemaakt, altijd armbandjes uit het Band-it-boek. Terwijl 1 van haar vriendinnetjes wel vanalles anders ervan knutselt vind zij dit blijkbaar genoeg zo. Met die kraaltjes erbij is het ook erg leuk zeg. Ik ben nieuwsgierig naar je volgende haakprojecten!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen heb je gemaakt op de loom.
    Het was ook wel wat te warm denk ik voor de deken, in de herfst haal je je achterstand zo weer in!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeft mijn dochter mij toch zo geen doos cadeau gedaan zeker alvorens zij vertrok naar de kust voor 5 weken ( werken als jobstudent). Had schrik dat ik mij ging vervelen ... hihihi ... gelukkig dat jullie mij wat voorbeelden showen want heb er geen kaas van gegeten. Doos is trouwens nog verzegeld :-) Thanks voor instructiefilmpje - is reeds opgeslagen.
    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gisteren waren wij bij familie in Noord-Brabant, mijn achternichtjes waren er ook. Drie keer raden wat wij 's middags hebben gedaan! ;) Loomen! Ik ben een paar leuke armbandjes rijker! Uiltjes heb ik me nog maar niet aan gewaagd... Hihi!

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews