donderdag 17 juli 2014

Lovebirds

Ik blijf nog even in de cadeautjes want gister zijn mijn zwager en schoonzusje getrouwd <3

Wat een prachtige dag hadden ze! 1 dag eerder en het was gewoon koud geweest!

De cadeautip was het welbekende envelopje

Maar dat is ook zo saai..toch?

Ik maakte dus een leuk doosje met daarop een bruidspaar in de vorm van vogeltjes <3



Met daarin natuurlijk een centje ;)

De linkjes naar het patroon van de vogeltjes kan je HIER vinden

Het doosje omhaakte ik in hartjes patroon

Het patroon vind je HIER

Nog even van bovenaf een fotootje van dit stelletje


Wat een schatjes he? :D


Het was een mooie bruiloft!! We hebben genoten :)


Ik wens jullie allemaal een hele zonnige en mooie donderdag toe!

Tot blogs :)

Liefs Henrike

9 opmerkingen:

  1. Sfeervol gemaakt ...
    Een cadeautje om te koesteren ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, een simpel envelopje geven is niet zo bijzonder aardig he?
    Je hebt er een leuk idee omheen bedacht!!
    Leuk hoor!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk! Ik denk dat de verpakking nog veel leuker werd gevonden dan de inhoud ;-) Heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk cadeau, heb ze zelf ook al weggegeven, omdat ze zo schattig zijn! Het is ook veel leuker geven dan een envelopje inderdaad!

    Liefs Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is leuk geworden! Waren ze vast blij mee

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews