zaterdag 16 augustus 2014

Ameniko

Deze gehaakte poes stond al heel lang op mijn to do lijstje :) 

Kijk eens daar is hij dan!!

AMENIKO



De kenners van amigurumi zullen het gehaakte katje al wel kennen:)

Hij heet Ameniko omdat ami gehaakt en neko kat betekend in het Japans

Een leuk weetje toch?!

Je kunt het patroontje HIER vinden :)

Mijn ameniko is gehaakt met Scheepjes Softfun Batik,een heerlijk zacht en knuffelbaar garen :) Dus ideaal voor knuffeltjes


Zoals je wel kunt begrijpen is dit ami-vriendje al ingepikt door onze oudste dame ;)

Hij kan het al goed vinden met haar trouwe vriendinnetje  'poesje' 



Ze is al helemaal dol op haar nieuwe vriendje!

Ze word al een hele dame en deze knuffel heeft ze wel verdiend want ze is afgelopen dinsdag 5 jaar geworden :)

Mijn andere schat wilde een nieuw geloomd armbandje dus ik maakte er nog snel even 1 voor het eten met de tekst 'mama' want ze wilde er 1 met mijn naam maar aangezien ik niet al de letters had maakte ik er mama van want dat is tevens ook mijn naam he? ;) 

Zo kan ze veel aan mij denken ook al leest ze nog niet ;)


Oh en had ik al verteld dat ik eindelijk ook vakantie heb? 

Heerlijk 2 weekjes in de chill-modes :D:D


Heerlijk aan mijn hobby's werken en genieten van de allerliefsten om mij heen <3

Liefs Henrike

8 opmerkingen:

  1. Ik wens je een creatieve periode toe!!!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amineko is geweldig, zeker in softfun, daar heb ik hem ook eens mee gemaakt. Die van jou is super leuk geworden! Fijne vakantie, geniet ervan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amineko in softfun is zelfs mooier vind ik, meer knuffelgehalte met die vrolijke warme kleurtjes. Je ziet dat experimenteren soms heel leuke wendingen kan aannemen. Knap armbandje trouwens. Kids zijn heel trots op hun mama.
    Geniet maar met volle teugen van uw vakantiedagen. Als ik het zonnetje zie dan stuur ik deze uw richting uit.
    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw Amineko is supermooi geworden met dit garen, ik heb nog drie bollen liggen dus je brengt me op een idee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog gefeliciteerd met je dochter! Je amineko is superleuk geworden! Leuke kleuren ook! Fijne vakantie alvast!
    Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is super leuk geworden en lekker genieten van je vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie amenico en die foto met de kleine meid is super schattig. Ze is er duidelijk erg blij mee. Geniet van je vakantie!
    Groetjes Daisy

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews