donderdag 21 augustus 2014

CAL 'beestje' #2

Hallo bloggertjes!

Hier ben ik nog even voordat ik op vakantie ga met mijn beestje update :)


Het 2e gedeelte is inmiddels gehaakt


Het is best grappig om te doen en ik denk dat ik vandaag het lichaam en de 2 oren heb gehaakt ;)

Hieronder alle onderdelen op de bank


Ik loomde ook nog 3 nieuwe armbandjes


De bovenste heet de spiral bracelet en de middelste de illusion bracelet 

Beide instructiefilmpjes kun je HIER vinden

De onderste is de bekende fishtail bracelet en blijft hier toch wel de favoriet ;)

Leuk bedeltje eraan en voila zo kan ik morgen wel op pad :P

Er werden verder vandaag ook nog draadjes afgehecht voor een leuk projectje maar daar zie je begin september meer van ;)


Oh ja en wat ik jullie nog wil laten zien zijn deze leuke spaarvarkentjes


Geschilderd door mijn meiden <3

Gister hield mijn oudste dochter haar kinderfeestje en ze hebben dus deze varkentjes geschilderd

De kinderen vonden het superleuk om te doen :D

 Ze zijn te koop als set van 2 bij de Hema

Misschien een leuke tip ;)

Nou,ik ga vast een beginnetje maken met mijn vakantie haakseltjes en 'spreek' jullie over een tijdje wel weer!

Als het goed is met weer leuke nieuwe creaties en een afgerond beestje ;)

Liefs Henrike

4 opmerkingen:

  1. Leuk, zo'n knuffel CAL... Ik ben met de mochilla bag gestart, ook een CAL!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk zeg!!
    waar vind ik dat deze CAL?
    Gr sonja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sonja,hieronder staat de link :)

      http://haakbaak.blogspot.nl/2014/08/cal-deel-1.html?m=1

      Verwijderen
  3. Altijd leuk om te zien wat jullie creëren. De armbandjes zijn wel heel knap geloomd en de onderste ervan is ook mijn favoriete bandje trouwens.
    Wens jou een super fijne vakantie toe. Ben wel benieuwd naar jouw mysterieuze creaties.
    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews