dinsdag 19 augustus 2014

CAL 'beestje'

Wat is vakantie toch genieten! 

Ik had eigenlijk gehoopt op mooier weer maar de regen deert ons eigenlijk niks! 

Ik haak en de kids vermaken zich binnen ook wel ;)

Vrijdag gaan we lekker naar Zeeland voor een weekje en we hebben er reuze veel zin in!

In de koffer gaan natuurlijk lekker een aantal haakspulletjes mee waaronder dit kleine CAL projectje van de Haakbaak


Je haakt in 3 delen een amigurumi beestje :)

Ik ben al begonnen en dit is het resultaat van deel 1:


De meesten zullen het garen al wel herkennen ;)

Scheepjes Stone washed :D

Voor mij was de verleiding heel groot om mee te doen om eindelijk dit garen eens te proberen en natuurlijk omdat ik knuffeltjes haken erg leuk vind ;)

Morgen zal het 2e deel online staan en het 3e deel zaterdag dus het moet nog net even mee in de koffer om het op vakantie af te ronden :)

Wil je ook meedoen klik dan HIER

Ik heb vandaag zelfs ook weer een start gemaakt met mijn CAL dekens en gaanderwijs krijg ik er weer helemaal zin in om ze af te maken!

(Zou dat door het slechte weer komen? :P)

Nou ja er is weer een start gemaakt en we zijn inmiddels bij week 25 (toer 83)


Hier onder een foto van mij de deken hakend ;)

Mijn grote dochter wilde wel een fotootje van mij maken en dat is aardig gelukt voor een 5-jarige ;)


Ik wens jullie allemaal een plezierige avond!

Liefs Henrike 

9 opmerkingen:

  1. mooie cal en ja heerlijk freubel weer !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wens jullie een heel leuk en gezellig verblijf in Zeeland. Haak ze :-)
    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Tinne! We gaan er een mooie week van maken :)

      Verwijderen
  3. Hi! Leuke foto's en mooi haakwerk! :)
    Goeie vakantie!
    Ingrid xx
    myfunkycrochet.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is idd lekker haak weer, alleen zo jammer dat ik er zo weinig tijd voor heb :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja he, met dit weer krijgen we weer zin in dekentjes en pantoffels, hihi. Of lekkere vesten! :) Heel fijne vakantie nog, gelukkig vermaken jullie je wel. Als je in Zeeland bent, ga je dan nog langs het winkeltje van Jeanet in Arnemuiden (blijdatikbrei)?
    Groetjes en succes met je cal-beestje en de dekens!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Lisette! Het is idd misschien wel een leuk idee om daar even langs te gaan :)

      Verwijderen
  6. De knuffel kreeg alvast mooi garen... En je deken, leuke kleuren gebruikte je, je las het sel op mijn blog, ik ben ermee gestopt, tijd voor iets anders met de bolletjes wol ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews