dinsdag 5 augustus 2014

More babyborn stuff

Er word in huize de Graaf flink gehaakt voor de poppenmoedertjes <3

Een setje voor het jongste moedertje ;)

Babyschoentjes/laarsjes waar ik HIER over blogde en een granny mutsje gehaakt met Bravo colour 

Het geeft haast licht zo fel is het op de foto haha maar het geeft een leuk effect


Ook maakte ik voor het oudste moedertje een bijpassend mutsje voor bij haar babyborn schoentjes/laarsjes


Het patroon voor het mutsje kan je HIER vinden 

Je vind er gelijk ook een leuk patroon van een schattig vestje en slofjes :)

Verder maakte ik nog sokjes naar een leuk en makkelijk patroon


Tot de volgende keer!

 Fijne dag!

Liefs Henrike

4 opmerkingen:

  1. Hoe schattig dit alles. Kleurtjes doen mij al zin krijgen in lekkere snoepjes :-). Poppenmoedertjes zullen kei gelukkig zijn met deze aanwinst.
    Fijne dag verder, groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat toch leuk hè om bezig te zijn met poppenkleertjes. Toen mijn dochter klein was heb ik me ook zo uitgeleefd... :-)
    Je dochters zullen vast heel blij zijn met zo'n moeder!

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews