maandag 15 september 2014

DE dekens

Jaja! Weer eens een blogberichtje over de welbekende Crochet Along 2014 dekens :)

Na een flinke dip heb ik weer helemaal zin in mijn dekens en heb dan ook een flinke inhaalslag gemaakt

Kijk eens hoe mooi ze worden :D



Zoals je wel kunt zien moet ik nog een flink eindje want het moet een 1-persoons sprei worden natuurlijk! De nederlandse CAL op facebook loopt naar mijn weten door tot de 42 weken en dan moet je op eigen houtje verder om hem langer te maken maar dat doe ik gewoon door verder te werken aan het originele engelse patroon van de as we go stripey blanket dan kan je het patroon verder herhalen vanaf toer 8 dus dat gaat helemaal goed komen dacht ik zo!


Met de deken van mijn oudste dochter (degene die over het bovenste bed hangt) ben ik nu bij week 38 (toer 120) en met de deken van mijn jongste dochter (die op het onderste bed ligt) ben ik bij week 33 (toer 105) 

Die van mijn jongste dochter is nog aardig op de foto te krijgen...


Maar die van mijn oudste dochter al wat lastiger ;)


Toch wel tof hoor 2 van die grote projecten! 

1 januari moeten ze af zijn...

Zou het gaan lukken?

Fijne maandag!

Liefs Henrike

17 opmerkingen:

  1. Vast wel, als je zo lekker door haakt als je nu doet! Ze worden erg mooi!

    Haak ze! Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig worden ze! Gewoon stug doorhaken, dan komen ze vanzelf af. En als dat op 1 januari nog niet is, dan wel later toch? :) Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, die zijn mooi geworden! Je hebt prachtige kleuren gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn zeker mooi geworden

    Groetjes
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat worden ze vrolijk!!!
    Daar zullen je meiden blij mee zijn, zeker weten!!!
    En januari... dát klinkt nog zo ver weg.... Ik denk dat jij die deadline wel gaat halen! (mits er geen gekke dingen gebeuren natuurlijk....)

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh, wauw, ze zijn echt supermooi. Ik vind het zo'n gaaf patroon, ga het zeker nog een keertje maken! Ik ben benieuwd of het je gaat lukken om ze voor 1 januari af te haken. Zou wel tof zijn als je op 31 december, 23.59 de laatste steek haakt ;-)
    Succes verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Henrike, je hebt mijn giveaway gewonnen! Stuur je me even een mailtje? Dan weet ik waar Draad en Praat het patroontje van die hele leuk vos naartoe moet sturen.
    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat ontzettend leuk!!! Ik ga je gelijk mailen :)

      Verwijderen
  8. great !
    Greetings from Poland :)
    Katarzyna

    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews