dinsdag 23 september 2014

DIY hart en mini uiltje

Gister lekker aan de knutsel gezeten :)

Soms zie je van die leuke simpele maar decoratieve ideetjes op het internet zo ook zag ik op het leuke Pinterest een leuke DIY...

...van karton...

Ik maakte dit leuke hart


De buitenkant/frame is ook leuk ;)


Leuk bv voor het raam


en aan de muur


Wil je weten hoe je dit leuke DIY hart kunt maken

Klik dan HIER

Ik heb verder weer lekker een paar leuke haakopdrachten zoals uiltjes haken voor de traktatie van mijn nichtje die bijna 2 jaar word en nog wat leuks voor Sinterklaas voor de gastouder waar ze 1x in de week heengaat.

Ik ben wat aan het proberen geweest en maakte dit kleine uiltje


Dit was wat te klein voor de traktatie dus maakte ik er een leuke sleutelhanger van


Het patroon vind je HIER

Ik ben weer lekker verder aan het proberen en dit is een beter formaat voor een kinderhandje ;)


Binnenkort laat ik meer zien!!

Fijne dinsdag verder!

Liefs Henrike

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk hart!!
    Zo iets moet ik nog eens in de hall bij ons maken...
    Ben inmiddels aan het borduren voor de hall... Kreeg de opmerking dat de muren nu wel droog waren... (onze hall is denk ik 3 jaar terug opnieuw geschilderd...) Dus moest ik wel aan de slag hè?

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan dat hart en vind ook fijn dat je link geeft dan kan ik het ook misschien gaan maken!
    leuke traktatie zeg!
    Wel een heel werkje zo!
    Sukses verder!
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zoiets simpels zo leuk kan zijn! Daar hou ik ook wel van

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hart ja, hoe simpel kan het zijn soms he? :) Dat uiltje is ook schattig zeg, en zo klein. Prima voor een sleutelhanger, maar ik vind het heel wat dat je als traktatie een grotere gaat maken! Hoe veel moet je er? Ben je wel even mee bezig denk ik (straks kan je geen uiltje meer zien, hihi). Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi!! Dank je wel Lizette!! Ik hoef maar 6 uiltjes te maken dus dat valt wel mee ;) Die Sinterklaas opdracht is meer werk (15 gelukspoppetjes)

      Gelukkig ben ik gek op haken :P

      Verwijderen
  5. Zo tof! en je zou niet zeggen dat het uit karton is. Je uiltjes zijn ook echt snoezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Via Haak maar aan op je blog komen kijken en maar meteen volger geworden.
    Wat een leuk hart. Zo simpel maar toch zo leuk.
    Het kleine uiltje is echt schattig.
    Succes met het haken van de traktatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou jij hoeft je voorlopig niet te vervelen, ik heb datzelfde mini uiltje aan mijn tas hangen :-)! Wat een leuk idee van het hart, Bedankt voor het delen!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Henrike.....
    Wat een leuk hart. Vind het zeer speciaal. Het lijkt net of je dat uit hout gemaakt hebt. Heel knap gedaan ! En o die uilen ... daar ben ik echt fan van hé. Bedankt voor het patroontje. Ga er ook eentje maken voor aan mijn tas :-)
    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews