donderdag 11 september 2014

Little red bag

Afgelopen week was ik geveld door een flinke keelontsteking dus ik heb niet heel erg veel kunnen maken op creatief gebied...

Gelukkig gaat het nu beter met mij nadat ik antibiotica kreeg

Maar ik heb vorige week nog wel een leuk tasje gehaakt maar daarover nog niet geblogd ;)

Ik vind het leuk om restjes op te maken en dan te zien wat ik er nog mee kan maken en zo ben ik een rode lap gaan haken van Scheepjes Roma Big en zo ontstond dit tasje


Laatst zaten er bij de Simply Haken van die leuke knopen bij en deze paste perfect op mijn tasje <3

Ik vind het zo'n dotje en heerlijk eenvoudig te maken

Ik haakte halve stokjes en stak dan alleen in de achterste lussen om een ribbel effect te bereiken

Dit kan je doen met vasten,halve of met hele stokjes dat maakt niet uit. Net wat je leuk vind ;)



Mijn kinderen zijn samen ook nog creatief geweest en maakte (met een beetje hulp van een brakke mama) dit schattige DIY vogelhuisje


Oh en waar ik erg blij mee ben is mijn nieuwe klepbank <3

Al heel lang wilde ik zo'n bank aan mijn eettafel en nu staat hij er!


Binnenkort ook weer een update van mijn CAL dekens,die een flinke inhaalslag hebben gemaakt! Ik vind het weer heerlijk om eraan te werken :D

Fijne donderdag!

Liefs Henrike

5 opmerkingen:

  1. Inderdaad ... een tof gehaakte tas ...
    De knopen maken het geheel helemaal af ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig tasje! Ik heb de knopen ook, ik ga ze denk ik voor een sjaal gebruiken. Knap hoor, dat je zelfs als je brak bent nog met je kinderen aan de knutsel gaat! En wat een supermooie bank!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk tasje. De knoopjes maken het helemaal tof. Het huisje ziet er gezellig uit net als jouw eethoek met de nieuwe bank/

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijk tasje! En goed dat je weer wat opgeknapt bent, keelontsteking is echt niet fijn... Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews