zondag 21 september 2014

Op een grote paddenstoel...

Rood met witte stippen,
Zat kabouter Spillebeen,
Heen en weer te wippen.
Krak, zei toen de paddenstoel,
Met een diepe zucht,
Allebei de beentjes,
Hoepla in de lucht!



Met de herfst in aantocht bedacht ik mij dat ik wel een leuk herfst haakseltje kon maken ;)

In de Simply Haken van vorig jaar (01/2013) staan deze leuke kabouter en paddenstoel van Annemarie Benthem.

Jullie vast haar leuke blog wel :D

Ik vind het wel een gezellig tafereeltje geworden :)



Verder vandaag nog een horloge geloomd voor onze grote meid en een armbandje voor onze kleine meid. Ik moet zeggen dat de loom gekheid hier een beetje aan het verdwijnen is maar zo op zondag een leuk armbandje maken blijft leuk :D


En kijk deze rakkers eens...


Wat een leventje he? ;)

Fijne zondag verder allemaal!

Liefs Henrike

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke herfst haaksels zeg!

    Groetjes, Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaaf je paddo en kabouter! Ik zit ook helemaal in de paddenstoelen sfeer! haha, En wat een prachtige poezenbeesten heb jij! X Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En de katten nemen de zondag als rustdag ook heel serieus! Heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij kan jouw kabouter helemaal niet met de beentjes in de lucht :-D
    Hij is leuk! Zeker met het paddestoeltje erbij.
    Heerlijk, zo'n relax-zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha! Die beentjes moet je er voor het gemak maar even bij denken ;)

      Verwijderen
  5. Leuke creaties heb je gemaakt. Leuk nu voor de herfst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He wat leuk dat je ze gemaakt hebt! En wat leuk om ze in zo'n grote vaas te zetten. Ziet er heel herfstig uit allemaal! Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews