zaterdag 18 oktober 2014

Armgebreide col en give away!!

Vandaag heb ik heerlijk een dagje vrij!

Anders sta ik op de markt op zaterdag maar nu heerlijk een dagje thuis is toch wel verwennerij :)

We begonnen de dag met lekker een rondje over de markt en wat boodschapjes doen

Ik liep daar tegen iets heel leuks aan en wel armbreien!

Wellicht kennen jullie deze techniek al maar misschien sommigen ook niet en het leuke ervan is dat het supersimpel is en dat je een sjaal in een half uurtje af kan hebben als je lekker gaat ;)

Dit is er ontstaan :)


Een heerlijke dikke colsjaal! Die kan je niet genoeg hebben dus laat de kou maar lekker komen!

Het is wel een moeilijke kleur om op de foto te zetten

Volgens de verpakking is het de kleur Calypso Coral


Nu het meest leuke...

Ik ga zo'n leuke zelf maak col weg geven aan mijn volgers :D

Waarom???

Gewoon omdat het mooi weer is en omdat het kan :P

De kleur die ik weggeef is Bright White

Ik dacht; niet iedereen houd van felle kleurtjes dus ik dacht ik houd het neutraal en wit past natuurlijk overal bij!!

Er zit een beschrijving bij maar je kan ook DIT youtube filmpje bekijken als je dat fijner vind


Voorwaarden om mee te mogen doen zijn:

1. Je bent of word volger van mijn blog

2.Laat hieronder een reactie achter

3. Een linkje op je blog of facebook pagina zou ik leuk vinden maar is niet verplicht

Zaterdag 8 november zal ik bekend maken wie dit leuke zelf maak pakketje gewonnen heeft :)

Doen jullie gezellig mee?

Ik wens jullie allemaal een goed weekend en geniet nog lekker van het najaarszonnetje!

Liefs Henrike

29 opmerkingen:

  1. Ja ik heb het armbreien pas ook ontdekt! Heb er al verschillende gemaakt, dus ik doe niet mee met de give away , maak er een ander maar blij mee! Ik vind jouw kol heel goed gelukt! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me heel leuk om een keer te proberen . Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Ziet er ingewikkeld uit, maar wil het zeker gaan proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lijkt me erg leuk ik wil het graag proberen dus neem de kans bij jou een pakketje te winnen met twee handen aan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk, dat armbreien! Wil het zeker een keer proberen, dus doe ik graag mee met deze leuke give away!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk zo'n vrije zaterdag!! Altijd leuk, projectjes die niet lang duren aar wel een heel leuk resultaat geven!! Ik doe graag mee met je give-away, heb nog nooit ge-armbreid (schrijf je dit zo?:)) Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat leuk ik wil graag meedoen om het ook eens te proberen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow te gek zeg...staat ook super!!!! Echt helemaal de BOM. Ik doe heel graag mee, zoek al maanden naar dit soort wol en wit is mijn favo kleur!!! O ik word er helemaal wild van haha Zou een te gek verjaardagscadeau zijn! Kan ik dat armbreien eindelijk eens proberen. X Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaaf!! Ik ben meer van veel kleur dus ik waag een kansje voor de lieve Maddy! X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wil ik ook graag proberen. Gaaf resultaat!
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog niet geprobeerd. Ben eigenlijk wel curieus hoe dat in zijn werk gaat. Dus doe ik heel graag mee om een gokje te wagen naar deze toffe Give Away !
    Fijn weekend, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke sjaal! Ik heb van armbreien gehoord, maar het zelf nog nooit gedaan. Ik doe daarom graag mee aan je give away!
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk! Leren breien staat nog altijd op m'n te-doen-lijstje, dus wie weet hiermee een goede start?!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuk !!! ja ik heb het altijd al eens willen doen maar ben er nog nooit aan toe gekomen, maar zo kan het ook :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke sjaal !!! Weer eens iets nieuw om uit te proberen. Ik doe graag mee aan deze leuke give away.
    Groetjes Fieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk en ik wil het zeker wel eens een keer uitproberen,dus bij deze gaan ook mijn fingers crossed! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, dat is wel heeel dik garen! Leuk hoor, ik heb juist vorige week ook zo'n kleurtje col gemaakt met armbreien. :) groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ziet dat er leuk uit. en armbreien? dat heb ik nog nooit gedaan dus ik doe graag mee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik kom ook even langs bij jou, leuke blog!
    Het armbreien ken ik al, dankzij Katrein Kunst. Leuke actie, maak er maar iemand blij mee!
    Groetjes,
    Akkelien
    debreimeisjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk, het lijkt me heel lastig dat armbreien (vooral als je ineens naar de wc moet ofzo;-) ) maar ik zou het graag een keer willen proberen. Dus ik doe graag mee.

    Een fijne maandag en haakgroetjes,

    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik waag graag een kansje om zo'n leuk pakket te winnen!
    Brigit@gittepetit.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke col, natuurlijk doe ik graag mee aan deze give-away. Ik volg je vanaf mijn blog en bloglovin, leuke ideetjes heb je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk dat armbreien!
    En ik ga je zeker volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zo meteen ga ik me aanmelden als volger, dat ben ik nog niet. Mag ik dan toch meedoen met deze give-away? Dat armbreien wil ik ook nog een keertje doen, maar ik weet niet goed welk garen ik daar voor moet hebben. Ik heb een aantal soorten geprobeerd, maar iedere keer veel te dun. Of zijn mijn polsen te dik.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Birgitte,je kan je aanmelden op mijn blog via Google +, Google Friend Connect of Bloglovin :) te vinden in de rechterbalk van mijn blog! Succes!

      Verwijderen
  25. Wat leuk, weer iets nieuws om te proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik heb al op verschillende manieren colsjaals gemaakt, gebreid, gehaakt, op de breiloom maar nog niet op deze manier. Dus ik wil graag een kansje wagen.

    Groetjes,
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. doe graag mee aan deze giveaway
    Micheline (kruissteekmieke;blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews