donderdag 9 oktober 2014

Familie uil en kringloopvondsten

Voor de verjaardag van mijn nichtje Marieke die volgende maand 2 word mocht ik de traktatie haken die ze uit zal delen bij de gastouder

Het is een heuse familie geworden :D


Ik maakte 6 kleine uiltjes naar het patroon van Kervei


En voor de juf maakte ik Jip de uil

Vooral Jip vond ik erg leuk om te maken :D



Het patroon van Jip vind je HIER

Gister heb ik met mijn moeder en de kids nog een bezoekje gebracht aan de plaatselijke kringloop

Ik zoek altijd naar leuke voorleesboekjes voor de kids en vond daar o.a. een boekje wat ik zelf als kind ook had: 

De avonturen van Flip en Maxje


En nog wat hangertjes voor de kids die ik nog nodig had en voor 20 cent kun je die natuurlijk niet laten liggen he? ;)

Verder een rieten mandje,een TE schattig poezenbeeldje 


en een kaarten/foto vogelkooi met leuke hartjes eraan <3


Goed geslaagd weer:)

Ik wens iedereen een fijne dag!!

Liefs Henrike

11 opmerkingen:

  1. Jip de Uil is erg leuk om te maken, heb hem al eens in het bruin gemaakt. Maar vrolijke kleuren is ook mooi!

    Leuk, je kringloopvondsten. Goed geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een grote uil met de kleintjes ...
    Mooi en schattig tezamen ...
    Altijd leuk als je kan scoren in de kringloop ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tractaties en Jip is heel leuk om te maken ik heb hem ook al diverse keren gehaakt en dan met een muziekdoosje erin. En leuk geslaagd bij de kringloop!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ... Jip de uil vind ik echt schattig. Bedankt voor het patroontje :-)
    Vind kringloopwinkels bezoeken altijd leuk. Gewoonweg de schatten ontdekken die daar om een tweede leven schreeuwen. Soms kan je heel mooie spullen vinden voor een appel en een ei. Maar zelf schenk ik geregeld ook aan deze winkels als ik aan het opruimen ben. Heb 2 kinderen die uit het huis zijn en dat brengt heel wat spullen mee die ze niet meer willen en ik helaas niet gebruik.
    Nog een fijne dag verder, liefs Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd leuk als je mooie spulletjes vindt bij de kringloop. Ik was gisteren bij 2 verschillende met mijn dochter. Ik vond zelf niets, maar zij wel, haha. Leuke uiltjes zeg, vooral jip is leuk ja! Daar waren ze vast blij mee. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk al die uiltjes! En leuke spulletjes heb je gevonden bij de kringloopwinkel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. superleuk al die vrolijke kleurrijke uiltjes!
    En wat een leuke kringloopvondste. Ik vind de vogelkooi echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Snoezige uiltjes met Jip als de topper.
    De kringloopvangst is heel geslaagd.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O, wat een leuke familie! Jip is zeker prachtig geworden en heel leuk om te maken, weet ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk die uilenfamilie. Je nichtje boft nogal ;-). Leuk ook die kringloopvondsten. Zelf loop ik ook altijd even langs het boekenschap voor de kleintjes. Zitten soms erg leuke boekjes tussen.
    Groetjes Daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very cute owls! I love them :) I have made some, too, they are quite fast and funny to do.

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews