dinsdag 14 oktober 2014

Granny hanger en sinterklaas haaksels

Ik had al een tijdje een aantal dingen liggen die stuk zijn gegaan met name een paar gehaakte  kussens :(

In een huishouden met katten en kleine kinderen blijft helaas niet alles heel haha!

Zo ook een kussen met bloemen granny's die ik hier maakte

Hij was niet goed aan elkaar genaaid en was aan een paar kanten uitgerafeld...

Helaas sloopte ik het kussen nog meer door het uit te halen :O

Ik ben met 2 overgebleven bloemen granny's aan de slag gegaan en heb er een hanger van gemaakt :)


Zo krijgt het kussen toch nog een 2e leven ;)

Hij hangt gezellig te bungelen in de keuken 

Misschien moet ik ooit eens een naaimachine aanschaffen zodat ik mijn haaksels beter kan naaien mocht dat nodig zijn ;)

Ik ben helemaal verliefd op deze exemplaren van de Hema <3 <3


Geweldige kleurtjes he!!

Verder ben ik druk aan het haken van gelukspoppetjes voor een bestelling

De dame in kwestie wil graag 5 amerigo's,5 sinterklaasjes en 5 zwarte pietjes

Een superleuke opdracht en ik heb al 5 amerigo's af :D



De sinterklaasjes zijn ook al in de maak


Het houd je van de straat he? :P

Ik wens iedereen een hele fijne dinsdagavond en o ja voor dat ik het vergeet...

Een warm welkom aan al mijn nieuwe volgers!!

Gezellig dat jullie mij volgen :D

Ik zit te denken over een nieuwe give away dus houden jullie mijn blog in de gaten ;)

Liefs Henrike

9 opmerkingen:

  1. Hallo Henrike,
    Wat een slim idee van die grannies, en de paardjes vind ik super lief.
    Ik ga je meteen volgen :-)
    Groetjes, Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke gelukspopjes, eindelijk weer eens leuk sinterklaasnieuws ;) X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi, wat een leuk idee van die grannys. Je amerigo'tjes zijn ook heel leuk. Ik ben idd ook al bezig met die gelukspoppetjes. Leuke bestellingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is zeker een leuke bestelling :-)
    Leuke oplossing voor de geredde vierkantjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke bestelling! en idd weer eens leuk sinterklaasnieuws.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi, wat een vrolijke naaimachines ja! Ik heb er ook geen en denk er stiekum ook wel eens over na... Jammer van je kussen zeg. Maar die hangertjes zijn ook lollig. Die sinterklaaspoppetjes vind ik helemaal leuk!! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat leuk die amerigo's! Ben nu al benieuwd naar de sinterklaasjes en pieten.
    Groetjes Daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk idee de bloemengranny's als hanger!
    De amerigo's zijn ook super.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews